حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
''برق و مازوت'' آیا یک مرد در دولت پیدا میشود ؟

”برق و مازوت” آیا یک مرد در دولت پیدا میشود ؟

”برق و مازوت” آیا یک مرد در دولت پیدا میشود ؟

روزهای زیادی است که کلانشهرهای کشور گرفتار آلودگی شدید هوا هستند و یک ملت ، بدون ”امید” و بدون ”تدبیر”ی از سوی مسئولین دولت بدنبال دعای تولید باد !! میگردند .

و در این وانفسای تنگی نفس ، چند روزی است که چشممان به جمال قطعی گسترده برق با زمان طولانی در کشور روشن میشود ، یکی میگوید مردم مثل همیشه مقصرند که زیاد برق مصرف میکنند یکی دیگر میگوید چین در ایران بطور گسترده در حال استخراج بیت کوین و مصرف غیر متعارف برق است و دیگری میگوید عمدا برق را قطع میکنند تا مردم از انرژی هسته ای در تولید برق پشتیبانی کنند و شخصیت برجسته دیگری میگوید کجا لخت شوید و کجا لباس بپوشید تا برق کمتری مصرف کنید .

آقای رئیس جمهور ‘ جناب وزیر نفت ‘ آقای وزیر نیرو ‘ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست آیا از ملت خودتان خجالت نمی کشید؟

چرا با ولی نعمتان خود اینچنین میکنید که این همه شایعات مختلف ساخته شود .

چرا انقدر مرد نیستید و شجاعت به خرج نمی دهید که واقعیت را با مردم در میان بگذارید ؟

والله بالله مردم شعور دارند این شمایید که با نفهمی خود مردم را صغیر و نادان میبینید ، بیایید از ظرفیت پالایشگاهها و تولید اجباری مازوت بگوئید، آیا واقعیت دارد که به جای گاز اجبارا از مازوت استفاده میکنید ؟ آیا واقعا کمبود گاز دارید یا کمبود مخازن دپوی مازوت دارید ؟

چرا اینقدر چند نفر مسئول رده یک کشوری ضد و نقیض حرف می زنید ؟

مردم سر در گم قصه های شما هستند و در تاکسی و اتوبوس و خیابان ، بالا و پاینتان را قرص قمر کرده اند و به ریشتان میخندند و البته در خلوت خودشان نفرینتان میکنند .

وزیر نیرو در ۱۸ آذر میگوید امسال وزارت نفت گاز کافی برای سوخت نیروگاهها دارد و ما مطمئنیم برق کافی برای مردم فراهم است .

عضو شورای شهر خانم نژاد بهرام در سی ام آذر میگوید به جای گاز ، مازوت به نیروگاهها جهت سوخت داده اند و این دلیل آلودگی هواست .

در دوم دی معاون محیط زیست میگوید در نیروگاهها مازوت مصرف نمیشود بلکه گازوئیل یورو ۴ سوزانده میشود که آلایندگی مازوت را ندارد.

معاون پخش و پالایش اما میگوید گاز کافی نداریم و مخلوط مازوت و گازوئیل به نیروگاهها میدهیم .

و سوم دی زنگنه میگوید ما مایل به تحویل مازوت نیستیم ولی چون گازوئیل کم داریم کسری آن را مازوت میدهیم .

کلانتری هم که با اظهارات دو سال گذشته خود موجبات تمسخر کشورمان در جهان را فراهم آورده است از نوع لخت شدن و مکان لخت شدن برای مصرف کم برق میگوید و ادامه میدهد کشور مجبور به مصرف مازوت است .

آقایان مسئول حداقل در یک جلسه مشترک اظهارات ( هجویات ) خود را یک کاسه کنید تا مردم صدای واحدی را برای خفه شدن از آلودگی هوا و بی برقی بشنوند تا قبل از مردن به جای بد و بیراه به شما عزیزان خدوم و جان برکف ،خود بفکر دعای تولید باد !!! باشند.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.