حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
''شورایاران دیگر بازیچه نمیشوند''

”شورایاران دیگر بازیچه نمیشوند”

”شورایاران دیگر بازیچه نمیشوند”

اخیرا جناب آقای سالاری عضو محترم شورای شهر تهران در گلایه ای از مدیران شهری گفته بودند که مدیران شهری با شورایاران ارتباط ندارند .

جناب آقای سالاری این حرف بیش از اندازه درست است و البته این تقصیر تنها به گردن مدیران شهری نیست بلکه ریشه این فعل نامیمون به خود اعضای شورای شهر بر میگردد .

مثل معروف ‘ از ماست که برماست ‘ جان مایه این گلایه شماست . شما و دوستان شورای شهر چنان فاصله نجومی با شورایاران گرفتید که الگویی برای مدیران شهری شد .

چرا در جایی که شما بیشترین رای را در انتخابات شورای شهر از شورای یاران و متنفذین محلی گرفتید و البته آنان را فراموش کردید باید مدیران شهرداری آنان را (شورایاران) را در تصمیمات محله ای در نظر بگیرند ؟
جناب آقای سالاری یادتان هست که شما و سایر اعضای محترم شورای فعلی ابر شهر تهران در سخنرانی‌های انتخاباتی خود در میان شورایاران و متنفذین محلی چه نقش موثر و پر رنگی را برای آنان ترسیم کرده بودید ؟

آیا در عمل حتی درصد کوچکی از آن تاثیر گذاری را محقق نمودید ؟

پس چرا امروز به جای اینکه خود را مقصر اصلی عدم تحقق ارتباط با شورایاران دانسته و از آنان عذرخواهی کنید از مدیران شهری گلایه میکنید ؟

شما سیاستگذاران اصلی مدیریت شهری هستید ، این شما بودید که باید در مصوبه های خود مدیران شهری را مکلف به این کار می‌کردید.

جناب آقای سالاری ، خود کرده را تدبیر نیست و البته امروز برای کوتاهی های خود و شورای شهر توپ را به زمین مدیران شهری انداختن بسیار دیر است .

شورایاران این بار حاضر نیستند اسیر شعارهای هیجانی شوند و مطمئنا اعضای آینده شورای شهر تهران را از میان دعوای جناحی دو لیست اصلاح طلب و اصولگرا انتخاب نخواهند کرد ، شک نکنید آنان و مردم این بار شورای آینده شهر تهران را از میان کسانی انتخاب خواهند کرد که قبل از اینکه دغدغه جناحی داشته باشند دغدغه مردم را داشته باشند .

بنظر میرسد نقد شما باید دو سال و نیم پیش مطرح میشد و نتیجه نقد هم ارتباط موثر شما و مدیران شهری با شورایاران میشد ، امروز برای این نقد بسیار دیر است و آب از سر گذشته است .

عدم حضور مردم در انتخابات مجلس گذشته تهران ریشه در نارضایتی های گسترده از قول ها و وعده های فراوان و مطالبات انباشته شده ای که شما و دوستان شما ایجاد کردند شکل گرفت .

انشاءالله همدلی و همت مردم تهران را با تحول خواهی آنان در گذر از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات ۱۴۰۰ خواهیم دید .

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.