حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
سالروز ولادت با سعادت فرخ لقای نگارخانه عاشورا

سالروز ولادت با سعادت فرخ لقای نگارخانه عاشورا

سالروز ولادت با سعادت فرخ لقای نگارخانه عاشورا

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ولادت با سعادت فرخ لقای نگارخانه عاشورا
حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان را خدمت مردم شریف استان ایلام خصوصا جوانان عزیز عرض تبریک دارم .

جوانی فصل شورانگیز زندگی و مظهر نشاط و سازندگی است.روح لطیف و قلب ظریف جوان جلوهٔ زیبای آفرینش و صحیفه‌ مصفای هستی است.شور زندگی و آهنگ سازندگی در نگاه روشن و امیدوار جوان متجلی است.اگر شور و احساس جوانی با شعور عمیق خود باوری ، جسارت و سلاح توانای ایمان الهی تجهیز شود، سعادت نسل جوان و سلامت جامعه تضمین خواهد شد.
لذا ضرورت دارد که برای هدایت و حمایت نسل جوان اقداماتی سریع و جدّی آغاز گردد..
گام اول در این راه شناخت اصولی و علمی ویژگی‌های شخصیتی جوانان است.
بی‌تردید شناخت،همدلی می‌آفریند و برای اهتمام به این امر خطیر باید به مشارکت فرهنگی و فراگیر اقدام کرد و این جز با همدلی، همزبانی و همراهی با جوانان میسّر نخواهد بود.

پیامبر گرامی اسلام فرموده‌اند:
اوصیکم بالشبّان خیراً فانّهم ارقُّ افئده؛یعنی به شما توصیه می‌کنم که به جوانان توجه و عنایت خاص نمایید و در مورد آنان به بهترین وجه رفتار کنید، چرا که آنان قلب‌هایی لطیف و پر فضیلت دارند.
از منظر قرآن ، جوانی دوران قدرت است، و جوان بربلندای قلّه حیات خویش ایستاده و باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده کند.

اما متاسفانه به جوانان در سال های اخیر در تصمیم گیری های مهم میدان داده نشده است که همین امر با ظرافت نگاه مقام معظم رهبری در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، در بیانیه‌ای راهبردی و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌ها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در ۷ سرفصل اساسی بیان کردند. کلیدواژه اصلی بیانیه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که گام دوم انقلاب اسلامی پس از پایان ۴۰ سال ابتدایی را تبیین می‌کند، “جوانان” بودند: که میفرماید «اینک در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی، این بنده‌ی ناچیز مایلم با جوانان عزیزم، نسلی که پا به میدان عمل می‌گذارد تا بخش دیگری از جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ را آغاز کند، سخن بگویم».

امروز روز کار و حرکت دولت، مسئولان، ملت و بخصوص جوانان است که باید ظرفیت‌های بلااستفاده فراوان و گسترده کشور را شناسایی و بهره برداری کنند»

حال ما جوانان ایلامی با بهره گیری از دانش ، نشاط وپویایی فکری در تصمیم گیری های مهم این کشور سهیم خواهیم شد وفرصت را برای خود باوری وپیشرفت روز افزون فراهم خواهیم کرد .

و من الله توفیق
رضا بختی
دبیر حزب همت در استان ایلام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.