حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

بیانیه معاون امور استانهای شورای سیاستگذاری و مسئول حزب همت خراسان رضوی در مورد اهمیت انتخابات اسفند ۱۴۰۲

اهمیت بالای انتخابات اسفند ۱۴۰۲

معاون امور استانهای شورای سیاستگذاری حزب همت  گفت: به دلایل مختلف و مهم، انتخابات امسال از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهندس سجاد کولابادی با اشاره به اینکه نظام اسلامی توجه ویژه و دقیقی به موضوع انتخابات و حضور مردم در تصمیم‌گیری‌ها دارد، افزود: برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در ۴۴ سال گذشته بوده است، مردم با حضور پرشور در انتخابات های متعدد و مختلف، حمایت خود را از جمهوری اسلامی به اثبات رسانده اند، خاطرنشان کرد: دشمن همواره خواسته نتیجه انتخابات ها را به نفع خود مصادره کند.
مهندس کولابادی افزود با بیان اینکه تحت تأثیر عملیات روانی دشمن نباید قرار گرفت، تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات ضروری است.

سجاد کولابادی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه بر صیانت از رای مردم تاکید کردند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در اسفند ماه امسال شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال در کشور برگزار و تبلیغات از دوم اسفند آغاز خواهد شد.

سجاد کولابادی با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور و با تدبیر در پای صندوق های رای اظهار امیدواری کرد با انتخاب افراد اصلح و متخصص و توانمند ، بخشی از مشکلات جامعه حل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.