حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“تاکتیک مخالفان حضور در انتخابات”

به نام خدا و با سلام

“تاکتیک مخالفان حضور در انتخابات”

جنگ در غزه بشدت در جریان است ولی به صورت عجیبی همه چشمها به ایران دوخته شده است و دنیای استکبار با دقت مواضع جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کند از طرفی با تحریک های خود قصد درگیر کردن مستقیم ایران در جنگ غزه را دارد و از طرفی با تحریم های کمرشکن خود در پی خستگی و شکست مردم ایران در این شعب ابی طالب دنیای مدرن است .

نقش پرقدرت و دقیق نیروهای مسلح کشورمان در حمایت غیر مستقیم از فلسطین و جبهه مقاومت بدون درگیری مستقیم با اسرائیل نقشه اول آنان را بهم ریخته است و این قدرت میدان با هوش ایرانی را نشان می‌دهد ولی متاسفانه در جبهه داخلی قیچی جبهه پایداری از یک سو و مخالفان شرکت در انتخابات که براندازی را راه چاره می دانند از سوی دیگر در حال تضعیف جمهوریت نظام هستند ، دو لبه قیچی ای که ظاهرا روبروی همدیگر هستند ولی نهایتا در حال بریدن سر مردم‌سالاری و مشارکت و مقبولیت نظام هستند .
لبه اولی قیچی با ایجاد ناامیدی در مردم قصد قبضه کردن قدرت و خالص نمودن حکمرانی یکدست را دارد و لبه دوم در پی نا مشروع و غیر مردمی نشان دادن نظام برای سرنگونی آن را دارد ولی هر دو در جهت نابودی سیاست داخلی کشور و تشدید نارضایتی مردم به هم نزدیک می‌شوند.
یکی با مدیریت ناآگاهانه و یا شاید آگاهانه در صدا و سیما ، ایران را فقط برای یک اقلیت خاص تعریف می‌کند و دیگری با دست گذاشتن بر کاستی ها بدنبال گستردگی حجم نارضایتی ها و ایجاد شورش و بلوا می باشد .

حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) برای شکستن لبه های قیچی ضدیت با نظام ، از همه مردم ایران می‌خواهد تا با حضور در انتخابات و مشارکت در افزایش رای ، قدرت طلبانِ اقلیت محورِ خود برتر بین را شکست دهند و هم با انتخابی صحیح مجلسی کارآمد را تشکیل دهند .
عدم حضور در انتخابات نمایندگانی را به مجلس می فرستد که مردم را تزئین حکومت می‌دانند و برایشان مهم نیست که با ۷ درصد یا ده درصد آرا به مجلس راه یافته باشند .
انتخاب نمایندگانی شجاع ، صریح ، مردمی ، انقلابی و ارزشی که منافع ملی و تاثیر جمهور بر دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را مد نظر داشته باشند ، کنشگرانی که فقط در برهه انتخابات حس مسئولیت و تکلیف پیدا نکرده و در طول تمامی ایام دارای مواضعی شفاف و روشن مردمی باشند .
کمتر از چهار ماه مانده به انتخابات ، حجم کثیری از کاندیداها هیچ موضع گیری ملی در اتفاقات مختلف کشور از خود نشان نداده اند و تنها بفکر انتخاب شدن توسط خویشان می‌باشند این پدیده خطر بزرگی است که انتخابات را به سمت قوم و قبیله و فامیل و شغل و منصب می‌کشاند و نتیجه این نوع انتخاب حضور افرادی غیر تاثیر گذار در قوه مقننه خواهد شد ، نمایندگانی که به جای داشتن دغدغه منافع ملی به سوی پاسخگویی به اقوام و عشیره و اسپانسرهای خود می‌روند و این به معنای ترجیح منافع فردی بر منافع ملی خواهد بود ، انشاءالله که چنین مباد .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

Www.hmtp.ir
t.me/hemmat1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.