حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

حزب همت برای ۲۹۰ کرسی نمایندگی مجلس، کاندیدا معرفی می‌کند

حزب همت برای ۲۹۰ کرسی نمایندگی مجلس، کاندیدا معرفی می‌کند

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول‌خواه (همت) گفت: برای انتخابات مجلس ۲۹۰ داوطلب برای کرسی‌های نمایندگی معرفی می‌کنیم که فقط به حزب خودمان مرتبط هستند.
به گزارش ایسنا، احمد نبوی در نشستی خبری با بیان اینکه ۵۰ درصد مردمی که در سال ۵۸ در انتخابات شرکت کردند در سال ۱۴۰۰ مشارکت نکردند و باید این موضوع را آسیب‌شناسی کرد، اظهار کرد: مهمترین دلیل، احزاب ناکارآمد در ایران هستند که بزرگترین آسیب را به دموکراسی در ایران زدند. همچنین رسانه‌ها هم در حالت خمودگی قرار دارند و در یک مسیر انحرافی قرار گرفته‌اند که به ریزش بیش از ۵۰ درصدی آرای مردم منجر شده است.
وی افزود: برای اینکه از این وضعیت خارج شویم باید از این منظر هم به امر به معروف و نهی از منکر نگاه کنیم که اگر انجام این فعل را برای رسانه‌ها و احزاب هم مناسب‌سازی می‌کردیم منجر به تخلفات چند میلیارد دلاری در پرونده چای نمی‌شد.
نبوی با بیان اینکه فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور در اختیار دو جناح است، تاکید کرد: باید اجازه دهیم احزاب از یوغ دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا خارج شوند. در خانه احزاب هم گفته می‌شود در کنار این دو جریان، مستقلین قرار دارند اما آنچه به این عنوان شناخته می‌شوند هم به تناسب شرایط و اوضاع سیاسی یا خود را با جناح اصولگرا همراه می‌کند یا در کنار جناح اصلاح‌طلب قرار می‌گیرد تا به جایگاهی و پست و مسئولیتی دست یابد.
دبیرکل حزب همت افزود: تحزب این نیست که احزاب صرفاً در آستانه انتخابات فعال شوند و لیست بدهند. احزاب چنان تهی شده‌اند که قابلیت پیگیری تخلفات و اختلاس‌ها را ندارد تا بتوانند در زمان خودش این موضوع را به اطلاع مقامات برسانند و از بروزشان جلوگیری کنند.

مطالب کامل در سایت 👇👇

http://isna.ir/xdQ8Cb

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.