حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
" انتخابات ۱۴۰۰ و محیط زیست "

” انتخابات ۱۴۰۰ و محیط زیست “

” انتخابات ۱۴۰۰ و محیط زیست “

پنجم ژوئن هر سال بعنوان روز جهانی محیط زیست نامگذاری شده است و در روزگاری که کره زمین هر روز در حال تماشای حال ناخوش خود است روسای دولتهای مختلف جهان از طرق مختلف سعی در نجات دنیا دارند ، بخشی از این همگرایی برای نجات زمین جهانی می باشد و بخشی منطقه ای و مهمتر از همه اینها بخشی مربوط به سیاست‌های زیست محیطی کشورهاست .

در ایران ما بدلیل انقلاب و تغییر نظام سیاسی و همچنین در پی آن جنگ تحمیلی ایجاد شده توسط دشمنان به کشورمان ، حدود ۱۵ سال محیط زیست گرفتار و تابع اثرات این اتفاق ها بود ولی از میانه دهه هفتاد تاکنون و نزدیک به ۲۵ سال متاسفانه محیط زیست درگیر دعواهای جناحی بوده است و بطرز چشمگیری استانداردهای جهانی محیط زیست در کشورمان پایین آمده است .

رئیس جمهور ۱۴۰۰ باید بعنوان اولین رئیس جمهور محیط زیستی ایران که نجات محیط طبیعی و محیط انسانی را هدف‌گذاری کرده اند معرفی شوند .

صدها هزار علاقمند به محیط زیست کشورمان ، سربازان رایگان رئیس جمهور آینده خواهند بود به شرط آنکه حوزه محیط زیست بعنوان اولویت این دو بزرگوار واقع شود .

دهها شخصیت تئوریک و عملگرا برای نجات محیط زیست ایران حاضرند تا به این سازمان با حداقل امکانات وارد شوند و ضمن پاکسازی مدیران فاسد و باندهای مافیایی در حوزه های مختلف این سالها و با استفاده از بخشی از مدیران و کارشناسان درد کشیده موجود در سازمان حفاظت محیط زیست که در این سالها تحت فشار بوده ولی عشق و علاقه به سازمان خود را رها نکرده اند ، راهی جدید برای احیا محیط زیستِ کشورمان ایجاد نمایند .

معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ایران در سال ۱۴۰۰ کار بسیار سختی را در پیش روی خود دارد ، او باید با مدیران و کارشناسان پاک و سالم ، متخصص و متعهد و فراجناحی در حوزه سیاسی ، فضایی جدید را برای محیط زیست سالم ایران اسلامی ترسیم نماید که قبل از آن وجود نداشته است .
انشاءالله

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

#حزب_همدلی_مردم_تحول_خواه_همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.