حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
اخبار نگران کننده ایی از شمارش آرا در ششمین دوره انتخابات شهر و روستا

پیگیری اخبار نگران کننده ایی از شمارش آرا در ششمین دوره انتخابات شهر و روستا

به نام خدا و با سلام

جناب آقای عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور

بی شک انتخابات شوراهای شهر و روستا، تجلی مردم سالاری در وسعت کوچکترین جز جغرافیایی از کشور عزیزمان ایران بوده و از برکات جمهوریت نظام مقدس اسلامی ما است.

نفس پذیرش مسوولیت در نظام اداری با رویکرد الهی، قبول امانت است و اگر از سوی مردم شریفی باشد که بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات، هجمه دشمن خارجی و داخلی و بدخواه و کج فهم و خناس را خنثی کرده اند ، حق آن والاتر و سنگین تر !

جناب وزیر محترم ، شما به همراه تک تک اعضای محترم و کوشای ستاد انتخابات و حوزه های اخذ رای، همراهان و عوامل ستادی و صف، امانتدار تک تک تعرفه ها و خدای ناکرده در صورت قصور، مدیون دنیوی و اخروی آن خواهید بود.

اخبار نگران کننده ایی از شمارش آرا در ششمین دوره انتخابات شهر و روستا بویژه در تهران به گوش می رسد. در حالیکه بیش از ۲۰۰۰ کاندیدای این انتخابات با حضور خود در معرض قضاوت، تحلیل و اقبال جامعه قرار گرفته و از زمان و آبرو و اعتبار و مال خود هزینه کرده تا در راستای جمهوریت نظام، همراه منویات رهبر معظم انقلاب، اثر پیش برنده داشته باشند .

ولی این خیزش بزرگ کاندیداها به نفع نظام اسلامی امروز دچار تردید در شمارش آرا شده است و سوال مهمی را در اذهان بوجود آورده است و آن سوال این است که چرا آرای یک یا چند لیست شاخص بصورت فله ایی در آرای شمارش شده ثبت میشود؟ آیا وجود اسم چند سر لیست برای نخواندن باقی اسامی همان تعرفه امانت داری است؟ آیا اگر در صندوقی چند تعرفه به نام یک لیست باشد، میتواند دلیل درستی برای مصادره کلیه آرا آن صندوق به نفع یک لیست باشد؟

حزب همت با توجه به گزارش میدانی دریافت شده از کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا، متذکر می شود هر تعرفه رای و هر اسم نوشته شده در تعرفه حکم امانت در نزد شما را داشته و در صورت عدم خواندن و عدم ثبت تک تک اسامی، خیانت در امانت محاسبه شده و موجب خسران شخصی دست اندرکاران در دنیا و آخرت بوده و لطمه به مشارکت و مردم سالاری کلیت نظام در آینده می باشد.

انتظار دارد شمارش آرا مورد اشاره بویژه در تهران، با دستور اکید و به قید فوریت و با رعایت نهایت امانت، اصلاح و آمار نهایی از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور منتشر شود.

کاندیداها درخواست مشارکت در شمارش آرا را دارند و اگر این اتفاق صورت نپذیرد، حزب همت با جمع آوری امضا از صدها کاندیدای محترم و محترمه درخواست بازشماری صندوقهای رای با حضور نمایندگان کاندیداها را خواهد داد .
خیلی از مردم کاندیداهای مورد علاقه خود را در میانه یا انتهای لیستهای مشهور نوشته اند و انتظار پیگیری جدی در شمارش دقیق آرا را دارند .
با تشکر

سید احمد نبوی
دبیر کل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.