حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
برنامه دولت اقدام و تحول در معاونت اقتصادی ریاست جمهوری تبلور می یابد.

برنامه دولت اقدام و تحول در معاونت اقتصادی ریاست جمهوری تبلور می یابد.

برنامه دولت اقدام و تحول در معاونت اقتصادی ریاست جمهوری تبلور می یابد.

به نام خدا و با سلام

همانطور که انتظار می رفت پس از شکل گیری مردم سالاری دینی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ و نیاز به همگرایی یکپارچه با استفاده از برنامه های علمی و عملیاتی برای عبور از موانع و مشکلات معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی؛ طی حکمی از سوی آیت الله رئیسی ، دکتر محسن رضایی میرقائد به معاونت اقتصادی ریاست جمهوری ، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و دبیر ستاد اقتصادی دولت منصوب شد.

دکتر رضایی با سابقه مدیریتی و اجرایی شایسته و برنامه های علمی و عملیاتی هم راستا با اسناد بالادستی کشور همچون سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری ، سند چشم انداز توسعه ۱۴۰۴، طرح کالبدی ملی ۱۳۷۰، قانون برنامه ششم و هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و …. قطعا می تواند اقدامات تحول گرایانه ای را برای جراحی اقتصاد ایران انجام دهند.

اقداماتی از جمله تشکیل صندوق ملی صنعت نفت ایران، تثبیت و افزایش ارزش پول ملی، هدایت قلب اقتصاد ایران یعنی بانک و بورس و بیمه به سمت تولید و سرمایه گذاری، راه اندازی ایالتهای اقتصادی و دیگر اقدامات تشریح شده برای معماری نوین اقتصاد ایران می تواند نتایج قابل مشاهده ای در سالهای آینده برای توسعه ایران عزیزمان داشته باشد.

حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) این انتصاب شایسته را به دکتر محسن رضایی و همچنین آیت الله رئیسی که با این انتصاب سطح تیم اقتصادی دولت سیزدهم را به شدت ارتقا داد ، تبریک عرض می نماید.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.