حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

ملت غیور ، صبور و انقلابی ایران عزیز

بنا به اطلاعات بدست آمده بنظر می‌رسد توافق نهایی ایران و غرب در حال بوقوع پیوستن است .
اینجانب بعنوان عضو شورای مرکزی حزب همدلی مردم تحول خواه ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده و خدا قوت به آنان ، درخواستی جدی از مردم سختی کشیده در دوران تحریم های ظالمانه را دارم .
مردم بزرگوار ؛ دلار در حال سقوط و عاشقان تحریم که نان خود را از سفره های کوچک ملت بر می داشتند و خود را غنی تر و ملت را فقیر تر می‌کردند امروز کالاهای احتکار شده و پنهان خود را در حال روانه کردن به بازار هستند .
خودرو سازان و دلال هایشان ، دلالان مسکن ، تولید کنندگان لوازم خانگی که کالاهای خود را برای گران فروختن دپو کرده بودند و برخی تولید کنندگان مواد غذایی و ارزاق عمومی که هر روز قیمت چاپ شده بر روی محصول خود را افزایش می‌دادند به دست و پا افتاده اند و می‌خواهند در مقابل این حرکت مقاومت کرده و قیمت ها را پایین نیاورند .
لذا از شما مردم بی نظیر و با حیا و نجیب میخواهم تا خریدهای سرمایه ای خود را بتعویق بیاندازید تا حباب قیمت‌ها به صورت واقعی بشکند و سو استفاده کنندگان از معیشت مردم مجبور شوند تا قیمت‌ها را هر چه بیشتر واقعی نمده و پایین بیاورند .
خرید ارزاق عمومی به اندازه نیاز روزمره و نخریدن کالاهای سرمایه ای مانند مسکن و خودرو و لوازم بزرگ خانگی موثرترین راه پایین آمدن قیمت هاست .

انشاءالله با اتحاد و یکپارچگی مردم بتوانیم غول احتکار و گران‌فروشی را به زانو در بیاوریم .

سید احمد نبوی
عضو شورای حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.