حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

” وزیر جاهل است یا عامل “

 

” وزیر جاهل است یا عامل “

به نام خدا و با سلام

” وزیر جاهل است یا عامل ”

آموزش و پرورش به عمل یا فرایندی اطلاق می شود که از طریق آن، دانش ، مهارت، شایستگی و کیفیتهای مطلوب رفتار یا منش به فرد آموخته می شود. اینکه آموزش و پرورش برای فرد و جامعه امری ضروری و مفید است بر کسی پوشیده نیست اما چرا وزیر متولی این حوزه این ضرورت را که مبنای دینی آن مساوات و عدالت اجتماعی و بطور ملموس تر در این مقاله عدالت آموزشی می‌باشد را درک نمی کند و البته این عدم فهم ایشان درد بزرگی برای میلیونها کودک و نوجوان و مرتبطین آنها یعنی اولیا و مربیان جامعه آموزشی کشور است .

آموزش و پرورش علاوه بر آنکه فرصتی فراهم می آورد تا افراد تواناییها و استعدادهای خویش را پرورش دهند دارای آثار و فوائد اجتماعی و اقتصادی فراوانی می باشد، هر اندازه مردم یک جامعه از عدالت آموزشی بیشتری برخوردار باشند هزینه های اجتماعی آن جامعه از قبیل هزینه های دستگاه قضایی، انتظامات، پلیس راهنمایی کاهش خواهد یافت، با ارتقاء سطح تحصیلات مردم یک جامعه، سطح بهداشت و تغذیه بالاتر و هزینه های درمان و سوبسید دارو به طور نسبی کمتر خواهد بود و این شامل آحاد مردم می‌شود و نه تنها پولداران و مستغنیان ، وزیر محترم آموزش و پرورش باید بدانند که کیفیت آموزش یک ملت سرافراز را نباید و نمی‌توانند با خودرو مقایسه کنند .

برای اینکه این برادر عزیزمان حداقل با منش و گفتار رهبران جمهوری اسلامی در خصوص عدالت آموزشی و اجتماعی آشنا شوند لازم است تا فرازی از سخنان دو رهبر عالی کشورمان را به ایشان گوشزد کنم .

رهبر معظم انقلاب: من مکرر درباره عدالت آموزشی گفته‌ام. نباید دانش‌آموز ما در یک نقطه دوردست با دانش‌آموزی در فلان محله تهران از لحاظ آموزشی تفاوتی داشته باشد.

 

سطح مدارس دولتی باید …

سطح مدارس دولتی باید جوری بالا بیاید که دانش‌آموز احساس اعتماد کند و خانواده‌اش هم حس نکند که دانش‌آموز را در یک جای بی‌پناه رها میکند.
امام خمینی (ره) : در اسلام هیچ امتیازی بین اشخاص غنی و غیر غنی، اشخاص سفید و سیاه، اشخاص و گروههای مختلف، سنی و شیعه، عرب و عجم، و ترک و غیر ترک ــ به هیچ وجه ــ امتیازی ندارند. قرآن کریم امتیاز را به عدالت و به تقوا دانسته است کسى که تقوا دارد امتیاز دارد، کسى که روحیات خوب دارد امتیاز دارد؛ … امتیاز به داراییها نیست. باید این امتیازات از بین برود؛ و همه مردم على السّواء هستند با هم‏ .

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی چرا به چنین فردی رای دادید ، اشتباه کردید ؟ اشکالی ندارد ، پس باید بسرعت ورود کنید و آموزش و پرورش کشور را از خسران نجات دهید .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

t.me/hemmat1396
Www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.