حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

فیلترینگ تف سر بالا

 ” فیلترینگ تف سر بالا “

به نام خدا و با سلام

” فیلترینگ تف سر بالا “

سایت تابناک اخیرا آماری از گردش مالی ۳۰ هزار میلیاردی در حوزه فروش فیلتر شکن ارائه داده است که البته دو تن از نمایندگان مجلس یازدهم این عدد را ۴۰ تا ۵۰ هزار میلیارد تومان تخمین زده اند .

محمدحسن آصفری نماینده اراک می‌گوید کاسبان فیلترینگ در سال ۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد دارند و یک ریال هم مالیات نمی‌دهند

.
بنظر می‌رسد دولتی که بر اساس سیاستی (صرفنظرازدرست یا غلط بودن) شبکه های اجتماعی را فیلتر می‌کند باید خودش بتواند جلوی دور زدن سیاست هایش توسط ساختارشکنان را بگیرد و اگر این اتفاق رخ نمی دهد نشان از نفوذ متخلفان و فیلتر شکن فروشان در دولت می باشد.

ایران بعد از روسیه دومین کشور متضرر از فیلترینگ

ایران بعد از روسیه دومین کشور متضرر از فیلترینگ در جهان است و حدود نزدیک به یک میلیارد دلار خسارت از این طریق به کشور وارد می شود .
از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، ۵ پیام‌رسان در ایران مسدود و فیلتر هستند که شامل یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، واتس‌اپ است از آن ۵ وب‌سایت فیلترنشده هم ۲ مورد  برای ایرانی‌ها کاربردی ندارد چون به زبان چینی (بایدو) و روسی (یاندکس) هستند. بنابراین، از ۱۰ سایت پربازدید جهانی، تنها ۳ سایت (گوگل، ویکی‌پدیا و یاهو) قابل استفاده برای ایرانی‌هاست، همچنین در این راستا، آقای کلاهی رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران از خسارت ۸۰ هزار میلیارد تومانی کسب و کارهای دیجیتالی از فیلتر شبکه های اجتماعی و قطعی گاه و بیگاه اینترنت خبر می‌دهد و البته موقعیکه نگاه منطقی به فیلترینگ نداشته باشیم ، آقای اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت از تخصیص بسته حمایتی دو هزار میلیارد تومانی از این کسب و کارها خبر داده است .

با یک جستجوی ساده در گوگل و مطالعه نظر کارشناسان و خبرگان به این نتیجه می رسیم که با اجرای فیلترینگ حدود ۶۶۰ هزار شغل مستقیم و نزدیک به ۹ میلیون شغل غیر مستقیم آسیب دیده است و این فاجعه نابودی اشتغال در جایی صورت پذیرفته است که دولت برای این تعداد شغل حتی یک ریال هم سرمایه گذاری نکرده است و به جای تشویق کار آفرینان ، آنها را از این همه اشتغال رایگان محروم می‌کند. متاسفانه در اذهان مردم اینطور متبادر شده است که بخشی از حاکمیت فیلترینگ را به جامعه تحمیل کرده (البته خودشان در همان شبکه ها اکانت دارند) و فرزندان هم اینان شرکت های فیلتر شکن فروشی در خارج از کشور راه انداخته اند، آنقدر عددهای بزرگ را به راحتی شنیده و تعجب کرده ایم که دیگر زحمت محاسبه آنها را به خودمان نمی‌دهیم .

مردم چند سوال بسیار مهم دارند که بالاخره یا دولت یا قوه قضائیه یا مجلس شورای اسلامی باید به آنها پاسخ بدهند .
۱– این ۵۰ هزار میلیارد تومان درآمد و فروش فیلتر شکن که تخلف و ساختارشکنی بوده و مالیاتی هم بابتش پرداخت نمی‌شود، بین چه کسانی توزیع می‌گردد ؟
۲– این خسارت حدود یک میلیارد دلاری را چه کسانی به کشور زده اند ؟
۳– نابودی شغل های مستقیم و غیر مستقیمی که هزینه ای برای دولت نداشته است را چطور و توسط چه کسانی باید جبران شود ؟
۴– بسته حمایتی دو هزار میلیارد تومانی دولت کجاست و به چه کسب و کارهایی داده شد و ضرر ۸۰ هزار میلیارد تومانی به این کسب و کارها چگونه باید جبران شود؟
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای پاسخ دادن به این سوالات در بین موکلین خود آماده باشید و یا به جای اینکه حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) این سوالات را بپرسد ، شما تحقیق و تفحصی فوری را در این خصوص شروع کنید .

سران محترم قوا آیا میدانید از امروز تا اربعین چند میلیارد پیام از مشتاقان ایرانی عاشق ابا عبدالله الحسین علیه السلام در همین شبکه های اجتماعی فیلتر شده و با پرداخت هزینه به متخلفان فیلتر شکن فروش توسط زائران صورت می‌پذیرد؟
لطفا چشمانتان را بشویید و طور دیگری ببینید.

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)

http://t.me/hemmat1396
http://Www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.