حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

همایش انتخاباتی حزب همت برگزار شد.

همایش انتخاباتی حزب همت برگزار شد

همایش انتخاباتی حزب همت با حضور اعضای حزب و مسئولین ستاد انتخاباتی حزب در کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه توانا، همایش حزب همت با حضور چهره های سیاسی و اعضای این حزب در سراسر کشور برگزار شد.
این مراسم با محوریت تبیین خط و مشی در انتخابات پیش رو و تبیین نحوه حمایت از نامزدهای انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی عضو حزب و همچنین حمایت از کاندیداهای مستقل و هم سو با حزب همت برگزار شد.
سید احمد نبوی دبیرکل حزب همت در این مراسم گفت:  یکی از هدف مهم حزب در آینده نزدیک تشکیل فراکسیون همت در مجلس شورای اسلامی است که امید داریم با تلاش فراگیر مسئولان ستادهای انتخاباتی و اعضای حزب و همراهی مردم، این مهم محقق شود.

دبیر کل حزب همت در ادامه گفت : در حال تدوین یک منشور مهم هستیم که یقین داریم اگر بصورت فراگیر در دسترس مردم قرار گیرد بازدهی خوبی در تشویق مردم برای حضور در انتخابات و انتخاب چهره‌های اثر گذار و توانمند در این دوره خواهیم بود.

https://www.farsnews.ir/news/14020730000839

1 نظر
  1. مریم دهقان نیری می گوید

    مریم دهقان نیری می گوید ۳ ساعت پیش
    با سلام و احترام
    ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت “آقای ابراهیم رئیسی” رییس جمهور پیشین جمهوری اسلام ایران لطفاً قدرت را دست به دست نکنید من همان نخبه دیوانه هستم با چهار خواهر و برادر و دو تا داماد که در سپاه و ارتش مشغول به کار هستندکه همگی شاگرد و سرباز سردار سید احمد نبوی هستیم لطفن درست تصمیم بگیرید تا ما با کمک فرزندان سردار سید احمد نبوی یواشی تصمیم نگرفتیم دهه شصتیها هم بلد هستند بجنگند به رهبری هم اطلاع دهید نخبه عاقل را خوب میشناسند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.