حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

” انتخابات ، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان “

به نام خدا و با سلام

” انتخابات ، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان “

فعالیت شب انتخاباتی بخشی از احزاب جریان اصولگرایی از حرم امام خمینی (ره) در روز گذشته آغاز شد و این بار نیز با تاکتیک تغییر نام همچون ادوار گذشته کار انتخابات کلید خورد .
جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) در سال ۹۴ جای خود را به شانا (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) در سال ۹۸ داد و در همایش روز گذشته نیز شانا جای خود را به مبنا (مجمع بیداری نیروهای انقلاب) داد و سردمداری آقای قالیباف و حداد عادل مسیر این گروه را مشخص کرد .
اما با عدم حضور جناب آقای رئیسی در جلسه که قرار بود سخنران مراسم باشد ، دولت نیز راه خود را از جریان قالیباف جدا کرد و نشان دادند که این مجلس همراهی لازم را با دولت نداشته و باید مجلسی همراه تر شکل بگیرد و البته جریان جبهه پایداری و شریان (آقای بذر پاش) و زاکانی نیز به جلسه دعوت نشده بودند .
جریان اصلاح طلبی بصورت آرام با کاندیداهای درجه دو و سه خود هیچ اثر تشکیلاتی نشان نداده است و خود را آماده کرده است که حداقل در کلانشهرها و با نامی جدید لیست های بزرگ اصولگرایی را به شکست بکشاند .
اما مردم کجای این معادلات سیاسی تغییر نام های انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب قرار دارند ؟
عمده تحلیل‌گران مستقل سیاسی اعتقاد دارند این بار دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا توسط مردم به حاشیه رانده خواهند شد و طومار تکراری اشتباهات این مهره های سوخته دو جناح پیچیده خواهد شد ، مردم هر کسی را که ذیل نام این دو جریان معرفی شوند را بعنوان بانیان وضع موجود چهل و اندی سال گذشته خواهند دانست و دهن کجی سیاسی مردم به دو جریان‌ اصلاح طلب و اصولگرا را باید روز ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه جاری دید .

کاندیداهای حوزه های انتخابیه تک نماینده ای که خود را به هر آب و آتشی در تهران می‌زنند تا در لیست های مذکور قرار گیرند بازندگان اصلی انتخابات مجلس دوازدهم خواهند بود .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

Www.hmtp.ir
t.me/hemmat1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.