حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“فرماندار قزوین را آزاد کنید”

به نام خدا و با سلام

 

“فرماندار قزوین را آزاد کنید”

 

دستگیری بالاترین مقام اجرایی مرکز استان قزوین جناب آقای اسلامی صدر به جرم نشر اکاذیب دارای ابهامات بسیار زیادی در بین مردم و احزاب و نیروهای اجرایی دولت که با جان و دل در خدمت کشور هستند شده است، در این روزهای پر استرس حمله اسرائیل به غزه که آزادیخواهی و آزادمنشی مردم دنیا و خصوصا مردم ایران زبانزد خاص و عام شده است ، دستگیری فرماندار یک شهر بزرگ باعث تعجب بخش بزرگی از مردم شده است .

شنیده های مردم ایران این است که فروش زمین‌های زراعی ستاد اجرایی فرمان امام به تعاونی مسکن دادگستری قزوین و تبدیل آن به ویلاهای لاکچری و فروش کارخانجات فرنخ ، ناز نخ و مه نخ از طرف سازمان خصوصی سازی و متعاقب آن اخراج کارگران و تخریب بخش بزرگی از کارخانه مطالبه فرماندار شجاع قزوین بوده است که بمدت ۳ سال ادامه داشته است .

دو سوال مهم این است ؛ آیا صادر کننده حکم دستگیری و زندان فرماندار خود ذینفع دریافت زمین در هفت سنگان بوده است ؟ آیا خریدار کارخانجات قدیمی و مشهور ریسندگی در خارج از کشور در حال پیگیری شکایت از فرماندار است ؟

حزب همدلی مردم تحول‌خواه قصد دارد تا از وزارت کشور در این خصوص مجوز تجمع قانونی برای حمایت از فرماندار زندانی دریافت نماید ولی قبل از آن تصمیم گرفتیم تا از آقای محسنی اژه ای درخواست بررسی موضوع را نماییم .

ریاست محترم قوه قضائیه ؛ شما در این سال‌ها نشان داده اید که از شجاعت لازم برای دفاع از مردم در مقابل احکام قضایی ظالمانه در گوشه و کنار کشور برخوردارید لذا لطفا در این خصوص یک تیم مطمئن و بصیر را از طرف خود حهت بررسی های لازم به منطقه گسیل فرمایید تا واقعیت ماجرا را برای شما و مردم روشن کنند .

حزب همدلی مردم تحول خواه منتظر بازرسی های لازم خواهد ماند تا گزارشی دقیق تر از روند ماجرا را در اختیار مردم قرار دهد .

 

 

سید احمد نبوی

دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

 

 

Www.hmtp.ir

http://t me/hemmat1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.