حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
سیزده آبان در واقع روز جوانان است؛ جوانان دانش ‏آموز و دانشجو. (رهبر معظم انقلاب)

سیزده آبان در واقع روز جوانان است؛ جوانان دانش ‏آموز و دانشجو. (رهبر معظم انقلاب)

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزده آبان در واقع روز جوانان است؛ جوانان دانش ‏آموز و دانشجو.
(رهبر معظم انقلاب)

ایران عزیز در طول تاریخ همواره شاهد حوادث و رویدادهایی بوده که هرکدام به نوبه خود زمینه ساز تحولاتی عظیم در کشور ما محسوب می شوند.
یکی از این تحولات عظم تاریخ معاصر واقعه ۱۳ آبان است. ۱۳ آبانی که در سه دوره مختلف ماندگار شد. ۱۳ آبان ۱۳۴۳ که سالروز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه بود.
۱۳ آبان ۵۷ سالروز کشتار دانش آموزان و دانشجویان در مقابل دانشگاه تهران توسط ماموران گارد و ۱۳ آبان ۵۸ تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و سرآغاز تقابلی ۴۰ ساله با دولت متخاصم آمریکا.
اما در هر سه ۱۳ آبان، یک صدا از ایران به گوش جهانیان رسید و آن فریاد استبدادستیزی و استکبار ستیزی بود.

ملت ایران در یک قرن گذشته همواره یکی از پیشگامان مبارزه با استکبار و استبداد بوده و جوانان این مرز و بود در همه ادوار پیش قراولان میدان این جهاد مقدس بوده اند.
از انقلاب مشروطه تا قیام جنگل، از قیام ۳۰ تیر تا ۱۵ خرداد ۴۲، از ۱۳ آبان ۵۷ تا به امروز تاریخ شاهد جانفشانی ملتی است که در مقابل همه مستبدان و مستکبران سر خم نکرده است.

در یک سال گذشته دولت متخاصم آمریکا پس از خروج یکجانبه از برجام، تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را دوچندان کرده که این اقدام مصداق بارز تروریسم دولتی محسوب می شود. در مقابل چنین اقدام خصمانه ای ملت ایران با اتکا به الطاف الهی
و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنان مقاومت کرده و دست از مبارزه با استکبار و ایادی سرسپرده آن برنخواهد داشت.

دولت متخاصم آمریکا و متحدان مرتجع او در منطقه تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا عرصه را بر ملت قهرمان ایران تنگ کنند. آنان با ابزارهایی اقتصادی ، رسانه ای و تبلیغاتی سعی داشتند زمینه بروز ناآرامی در کشور عزیز ما را فراهم آورده و همان طرحی را که در دیگر کشورهای منطقه به اجرا درآورده بودند در ایران نیز به اجرا درآورند.

غافل از آنکه ملت ایران ملتی
متفاوت از دیگر مردمان جهان است. این ملت همان ملتی است که از گرسنگی خاک می خورد اما خاک خود به بیگانه نمی دهد. ملت ایران ملتی نیست که با تحریم از پای درآید و به آرمان های اصیلش پشت
کند.
آبان ۱۳۹۸ فرصتی دوباره است برای آنکه بار دیگر خشم مقدس خود را به مستکبران جهان و ایادی مزدور منطقه ای نشان داده و همانطور که امام راحل فرمودند(هرچه فریاد داریم را بر سر آمریکا بکشیم).

سازمان جوانان حزب مستقل همدلی مردم تحول خواه (همت) به عنوان تشکلی جوان که خود را میراث دار شهیدان دانش آموز و دانشجوی دهه ۵۰ می داند، ضمن گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی، همچون دیگر جوانان این مرز و بوم با حضور در مراسم یوم الله ۱۳ آبان با آرمان های شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق کرده و اعلام می دارد که همواره پاسدار خون شهیدان وطن از آغاز تا ابد خواهد بود.

حسین نیک منش

رئیس سازمان جوانان حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.