حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
'' رئیس جمهور نظامی آره یا نه؟ '' (۱)

رئیس جمهور نظامی آری یا نه؟ (۴)

رئیس جمهور نظامی آری یا نه؟ (۴)
قسمت آخر

 

به نام خدا و با سلام

خیلی از دوستانم ضمن تایید بخشهای قبلی این مقاله به استفاده از کلمه نظامی برای انقلابیون حافظ آب و خاک ایران اسلامی و مجاهدینی فی سبیل الله که جوانی خود را به جای حضور در عرصه قدرت به حضور در صحنه های دفاع مقدس گذراندند نقد داشتند که البته تا حدودی نیز به آنان حق میدهم .

اما این روزها با پر رنگ شدن دعواهای جناحی بین مجلس و دولت برای پر رنگ کردن فضای دو قطبی تکراری ، شاهد حملات هر دو جناح به انقلابیون مستقل فارغ از جناح بازی سیاسی که اعلام حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نموده اند می باشیم ، گویی آنان از مردم میخواهند با زنده باد و مرده باد گفتن های سنواتی هشت سال یکبار همچنان در تنور اصلاح طلبی و اصولگرایی این دو جناح بدمند و بار دیگر روز از نو و روزی از نو و البته آسیاب به نوبت که طبیعتا این بار قوه مجریه سهم اصولگرایان باشد هر چند اصلاح طلبان با ظرافت !! خود بدنبال بر هم زدن نوبت نیز می‌باشند ، نه برنامه ای دارند و نه چشم اندازی و نه حتی کورسویی از آینده را ترسیم ننموده اند و بدون توجه به مطالبات مردم در جلسات شیخوخیت خود بدنبال کاندیدایی حرف گوش کن میگردند تا سهم خود در دولت ۱۴۰۰ را از او بگیرند کاری که در ۳۲ سال گذشته بطور مرتب انجام دادند ، نه برای اقتصاد و معیشت مردم حرف جدیدی دارند و نه برای پدیده های اجتماعی مثل اعتیاد و فحشا و بزه های ناهنجار راهکاری اندیشیده اند .

شاید این بار وجود یک کاندیدای مستقل انقلابی و دفاع دیده و پاکدست ( نظامی) غیر وابسته به دو جناح معروف کشور که اقتدار ملی در وجنات و سکنات او بخوبی هویدا باشد بتواند راه چاره ای جدی برای عبور از تنگه ابوغریب اقتصادی ، سیاسی و بین المللی کشور باشد .

کاندیدایی که با برنامه ای منسجم و تیمی جوان و انقلابی و با ائتلافی از شایستگان دیده نشده جامعه بتواند اعتماد زائل شده مردم را به آنان بازگرداند .

اگر کاندیداهای موجود کشور را در سه دسته اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل تقسیم بندی کنیم و با به مرخصی فرستادن اجباری کاندیداهای دو جناح تکراری و ناکارآمد ، تنها در میان کاندیداهای مستقل ویژگی های مورد نظر مردم که در بالا توضیح داده شد را به دقت جستجو نماییم پیدا کردن پدیده انتخابات ۱۴۰۰ شاید کار سختی نباشد .

حزب همدلی مردم تحول خواه سعی میکند بزودی دیدگاههای خود را در قالب ویدئوها و نوشتارهایی ، ویژگیهای دولت انقلابی و جوان ۱۴۰۰ را با نگاه به مطالبات بر حق مردم به تمامی آحاد جامعه خصوصا جوانان دهه شصت و هفتاد که وارثان به حق آینده انقلاب اسلامی هستند منتقل نماید .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.