حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
" اتوبوس ، راننده ، مسافران "

” اتوبوس ، راننده ، مسافران “

” اتوبوس ، راننده ، مسافران “

کمتر از یکماه دیگر هیات دولت ۱۴۰۰ توسط آقای رئیسی به مجلس معرفی و بدنبال رای اعتماد نمایندگان مجلس خواهند بود .

سال ۱۴۰۰ به مثابه گردنه ای بسیار سخت در جاده ای پر خطر بسوی قله اصلی پیروزی ایران می تواند باشد ، مسافران این سفر عجیب ملت ایران می باشند که توسط اتوبوس جمهوری اسلامی و رانندگی آقای رئیسی و هیات دولت جدید راه را ادامه می دهند (اخیرا مسافران بدلیل خستگی و خواب آلودگی و عدم رعایت سلامت مسافران ، راننده قبلی را عوض کردند) .

چند نکته مهم در این سفر وجود دارد که آقای رئیسی باید به آنها توجه کند .

۱– عده زیادی از مسافران بدلیل زد و بندهای سالهای گذشته داخل اتوبوس که عده ای بر عده دیگر ترجیح داده شده اند در ایستگاه‌های قبل از اتوبوس پیاده شده اند و از نقاط دیگر چشم به حرکت اتوبوس دوخته اند .

۲– نصف مسافران فعلی داخل اتوبوس نیز در طول سفر بدلایل مختلف از این سفر منصرف شده اند و انصراف خودشان را با عدم مشارکت در رای گیری برای تغییر راننده نشان داده اند و دیگر برایشان مهم نیست که اتوبوس به کدام سو می‌رود.

۳– رای دهندگان به راننده جدید نیز نگران و مضطرب در حال نظاره به اعمال اطرافیان راننده هستند که بهترین صندلی ها را برای خود می‌خواهند و نمی دانند این دوندگی اطرافیان برای کمک به راننده است یا برای کسب مکانی بهتر و امکاناتی بیشتر برای خودشان است .

۴– صاحبان و سهامداران اصلی اتوبوس خود مسافران هستند که در سال‌های گذشته منافع خود را در اختیار رانندگان و آشنایانشان قرار داده اند و این آخرین شانس را در اختیار شما قرار داده اند .

جناب آقای رئیسی مثال بالا وضعیت بغرنج و پیچیده پیش روی شما را نشان می دهد ، اتوبوسی که بدلیل عدم سرمایه گزاری برای رفع عیوب آن و رانندگی غیر منطقی راننده قبلی بشدت فرسوده شده است ، گردنه ای سخت و پر پیچ و خم در پیش رو ، اطرافیانی طماع که سابقه کمک رانندگی با رانندگان قبلی را داشته اند ، مردمی خسته از این سفر طولانی و از همه مهمتر سنگ اندازانی بیرون از اتوبوس که نه اجازه توقف و سرویس و نه اجازه ورود تدارکات به اتوبوس را می دهند .

جناب آقای رئیس جمهور، با چنین وضعیتی بهتر نیست تا از همه ظرفیتهای ملت و مسافرین و سایر کاندیداها نیز استفاده کنید ؟
شما با ایجاد سامانه ای برای شناسایی همه ظرفیت‌های مردمی ، کار زیبایی را آغاز کردید ولی آیا میدانید که اگر از این ظرفیتی که با هزار امید به شما اطلاعات داده اند استفاده نکنید و همچنان از اسامی تکراریِ امتحان پس داده قبلی برای معرفی به مجلس استفاده کنید ، این فرصت بزرگ ایجاد شده توسط خودتان را تبدیل به یک تهدید بزرگ کرده اید ؟

جناب آقای رئیسی شما آخرین فرصت این اتوبوس هستید ، یا مخالفین و رای نداده ها را راضی به مشارکت در نگهداری اتوبوس جمهوری اسلامی خواهید کرد و یا با فرصت سوزی اطرافیانتان جمع بیشتری از مسافرین اتوبوس را نسبت به آینده این سفر بی تفاوت خواهید کرد ، پس لطفا مگسان دور شیرینی را از خود دور کنید و به جوانان اعتماد کنید تا خود مردم به سرنوشت سفرشان حساسیت نشان داده و مراقبت های لازم را در خصوص سنگ اندازان بیرون اتوبوس انجام داده و سختی راه را به امید آینده ای روشن با شما به جان و دل بخرند .

جناب آقای رئیسی، جوانان حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) با تمام تخصص های مورد نیاز دولت و در هر نقطه ای از کشور و در راه تحول خواهی و خدمت به مردم و شما آماده می باشند .

با تشکر

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.