حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

پیام تبریک قائم مقام حزب همدلی مردم تحول خواه و دبیر حزب شهرستان مشهد مقدس به استاندار جدید خراسان رضوی

بسمه تعالی

جناب آقای سردار یعقوبعلی نظری استاندار محترم خراسان رضوی

با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار خراسان رضوی که حاکی از توانمندی و حسن سابقه حضرتعالی است صمیمانه تبریک عرض می نمایم .
رجاء واثق داریم که تعهد و کارآمدی شما نوید بخش روزهای روشن آینده و رشد همه جانبه استان خواهد بود . استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد با توجه به موقعیت خاص و وجود پر برکت بارگاه منور ثامن الائمه این فرصت را ایجاد می نماید تا با برنامه ریزی مناسب و همراهی دستگاه ها و متولیان امر بتوانیم برای به فعلیت رساندن این فرصت ها کوششی مجدانه داشته باشیم . همچنین این استان با تهدیدها و مشکلات فراوانی از جمله خشکسالی ، حاشیه نشینی ، رکود صنایع ، توسعه و مشکلات زیارتی و گردشگری روبروست که بایستی برای عبور از این مشکلات تمام نهادها و مدیریت شهری در کنار یکدیگر قرار گرفته و با اتکال به درگاه حق و تلاشی جهادی وارد عمل شوند.
حزب همت خراسان رضوی ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که از چهره های ولایی ،انقلابی و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید برای جنابعالی عزت و توفیقات روز افزون را در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج)و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)از درگاه پروردگار سبحان مسئلت می نماید.

حمید کولابادی
قائم مقام حزب همدلی مردم تحول خواه همت خراسان رضوی و
دبیر حزب شهرستان مشهد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.