حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

پیام تبریک ریاست سازمان معلولین کل کشور حزب همت به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن

بسم الله الرّحمن الرّحیم
«والفجر» سوگند همیشه برپا و بر جای ازلی خداوند است که نوید بخش پگاه روشن پیروزی در افق جهاد امت هاست.
انقلاب اسلامی ایران ،تجلی شکوهمند حماسه ای است که در ۲۲ بهمن ، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران ، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.
پیروزی انقلاب اسلامی، فجری بود که دامن افقها را روشن ساخت و پرده های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران را نور باران کرد. این دهه، مطلع غزل زیبای پیروزی و قصیده بلیغ و رسای اسلام بود و چه زیبا مقام معظم رهبری فرمودند که:« دهه فجر ،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمی رود».
اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ریاست محترم جمهوری و دولتمردان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک گفته و با گرامی داشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی ؛ از مردم غیور و همیشه در صحنه استان خراسان دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با رعایت پروتکل های بهداشتی ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی را در مقابل جهانیان به تصویر بکشند.

ریاست سازمان معلولین کل کشور حزب همت و رئیس حزب همت خراسان بزرگ
حمید کولابادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.