حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

پیام تبریک ریاست سازمان معلولین کل کشور حزب همت به مناسبت فرا رسیدن ایام اله دهه مبارک فجر

دوازدهمین روز بهمن۵۷، شوق انگیز ترین صفحه کتاب انقلاب، روز ورود زعیـــم آگاه، ولی فقیه و رهبر مجاهدان و مبارزان حضرت امام خمینی (ره) به ایران، هنگامه تحقق وعده الهی در غلبه مستضعفان بر مستکبران بود.
دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏ انداز کرد.
سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد آور رشادت ها ، ایثار گری ها و توانمندی های مردمی است که توانستند با اتحاد و استعانت به خدای متعال گامهای بلندی را در تحقق نظامی پی ریزی کنند که بر گرفته از آرمانهای دین مبین اسلام و رهبری داهیانه حضرت امام (ره ) بود .
پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و تمامی شهیدان؛ ایام خجسته دهه فجر را محضر مقام معظم رهبری و ملت قهرمان ایران تبریک عرض می نمایم.

ریاست سازمان معلولین کل کشور حزب همت و رئیس حزب همت خراسان بزرگ
حمید کولابادی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.