حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
گزارش بازرسی حزب همت

گزارش بازرسی حزب همت

گزارش بازرسی حزب همت

با سلام

همدلان و همراهان عزیز حزب همت

نظر به حسن توجه و اعتماد شما عزیزان در کنگره دوم حزب همدلی مردم تهران (همت) در بهمن ماه ۱۳۹۷ موظف به انجام مسئولیت بازرسی این حزب به مدت یک سال شده ایم و امروز که گستره فعالیت این حزب با مجوز وزارت کشور به گستره ملی ارتقا یافته است و روند اداری مستلزم انتخاب مجدد شما عزیزان در اولین کنگره ملی حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) برای مسئولیت بازرسی و شورای مرکزی خواهد بود و مسئولیت اینجانبان عادل ملکی، محمد رضا بورنگ، امیرحسین رضاوند پس از حدود ۷ ماه به پایان می انجامد، بر خود واجب می دانیم تا در راستای شفافیت حزبی، گزارشی کامل از وظایف به انجام رسیده را به اطلاع شما برسانیم:

  • با حضور مستمر در دفتر مرکزی حزب ، به عملکرد شورای مرکزی و دبیرکل محترم حزب نظارت کامل صورت می گرفت.
  • با حضور در تمامی جلسات رسمی شورای مرکزی (تمام ۱۱ جلسه عادی) به تطابق کلیه مصوبات و تصمیمات شورا با مرامنامه و اساسنامه مصوب عمومی نظارت صورت می گرفت و تذکرات لازم به لحظه داده می شد.
  • با شرکت در اکثر جلسات کمیته های حزب و سازمان جوانان و …. و بررسی تمام صورتجلسه های کمیته ها و سازمانها و … ، روند کار اجرایی حزب مورد نظارت قرار گرفت.
  • کلیه دفاتر، اسناد و اوراق مالی حزب مورد بررسی قرار گرفته است و گزارش آن تا پایان تیر ماه ۱۳۹۸ در حساب صندوق حزب بدین صورت است:
ورودی ها و خروجی های حساب صندوق مبلغ (ریال)
ورودی های حساب مانده از سال ۹۷ ۲۸۷۹۳۰۵۸۸
کل ورودی های حزب از فروردین تا پایان تیر ۴۲۹۷۰۰۰۰۰
خروجی های حساب هزینه های حقوق و بیمه ۲۶۳۹۱۱۰۱۳
هزینه های جاری ۲۰۶۶۵۵۸۱۹
مانده در صندوق ۲۴۷۰۶۳۷۵۶

لازم به ذکر است که تا کنون کلیه حق عضویت ها در حسابی جداگانه نگاه داشته شده است که  تا پایان تیر ماه ۹۸ مبلغ ۱۳۶۷۸۱۸۴۷  ریال جمع آوری شده است.

  • گزارش سالانه شورای مرکزی و دبیرکل به صورت کامل مطالعه شد و مطابقت آن با اقدامات انجام شده و مصوب شده در طول مدت سال مورد بررسی قرار گرفت.
  • نظارت بر حضور و غیاب اعضای شورای مرکزی طبق مفاد تبصره ۲ ماده ۱۲ اساسنامه حزب در هر جلسه صورت می گرفت و تذکرات لازم به اعضای شورای مرکزی داده شده است.
  • به کلیه گزارشات حاصله در خصوص تخلفات اعضا و مسئولین حزب رسیدگی و نظارت صورت می گرفت و گزارش آن به شورای مرکزی و به صورت مستقیم به شخص دبیرکل اتتقال می یافت.

در نهایت از کلیه همدلان ، مسئولان ارکان، کمیته ها و سازمانهای حزب که تا به امروز در پیشبرد اهداف حزب همت و تبیین جریان سوم تحول خواهی از هیچ تلاشی مضایقه نکرده اند و همچنین تعامل مثبتی با تیم بازرسی حزب داشته اند ، کمال تشکر و قدردانی را داریم. 

مجمع بازرسین حزب همت                                                                                                              

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.