حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
حوزه انتخابیه اهواز باوی حمیدیه و کارون از حوزه های استان خوزستان با جمعیتی بالغ بر 1,558,709 نفر 3 کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد, نماینده مجلس اهواز

حمایت از کاندیدای حوزه حمیدیه و کارون

حمایت از کاندیدای حوزه حمیدیه و کارون

تِلکَ الدّارُ الآخِرَهُ نَجعَلُها لِلَّذینَ لا یُریدونَ عُلُوًّا فِی الأَرضِ وَلا فَسادًا ۚ وَالعاقِبَهُ لِلمُتَّقینَ.

مردم شریف شهرستانهای اهواز باوی حمیدیه وکارون

ما با خدای خود عهدکرده ایم تا زنده ایم خادم بی منت مردم باشیم . ما تردید ی نداریم که مکر گروهی در مقابل مکر خداوند متعال به حدی ناچیز است که ذره ای به حساب نمی آید زیرا بر این باوریم که نظام هستی نظام احسن است و در مشیت الهی حکمتی است که دیر یا زود برهمگان آشکار خواهد شد.

برای عموم مردم فهیم حوزه انتخابیه شهرستان اهواز و تابعه روشن است که تجربه فوق العلم محسوب می شود.

باید دوباره تصریح نماییم که بحث های فتنه انگیزی که گاها مطرح می شود هیچ خللی در اعتقادات و باورهای دینی مردم انقلابی ندارد.

مردم شریف و مبارز و ولایی شهرستان اهواز دوباره عشق به سرنوشت و رهبرشان را با حضوری حماسی در انتخابات روز ۲۱ شهریور ؛به نمایش خواهند گذاشت و تقدیری دیگر را رقم خواهند زد .

در این میان اعضاءشورای مرکزی حزب همگرایی مردم تحولخواه (همت) خوزستان پس از جلسات مکرر با معتمدان،بزرگان و مردم عزیز به جناب آقای دکتر شبیب جویجری رای خواهند داد و امیدواریم این برادر بزرگوار بتواند علاوه بر وظیفه اصلی نمایندگی نسبت به قول و وعده های خود مبنی بر حضور همه جانبه در گره گشایی از مشکلات مردم و توسعه حوزه انتخابیه عمل نماید.

اینجانبان اعضاءشورای مرکزی حزب همت خوزستان نیز متعهد شده ایم که از توان،تجربه خود به منظور پیشبرد اهداف فوق به ایشان کمک نماییم!

در خاتمه ازخداوند متعال بهروزی مردم شریف ایران، بالاخص همشهریان گرامی را مسئلت نموده و باحضور در پای صندوق های رای با انتخاب دکتر شبیب جویجری
تحولخواهی را فریاد می زنیم .

به امید سعادت وایجاد تحول برای مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی.

حمید رضا اکبری
دبیر استانی حزب همت

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.