حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“انتخابات و تکرار جنگ زرگری اصلاح طلب و اصولگرا”

به نام خدا و با سلام

“انتخابات و تکرار جنگ زرگری اصلاح طلب و اصولگرا”

دو سال بود که هیچکس به فکر ملت نبود و دکان مردم دوستی و حقوق حقه مردم تعطیل شده بود، اما امروز دوباره بوی انتخابات آمد و اصلاح طلبان و اصولگرایان دکان های دو نبش خود را باز کردند و برای غبار روبی از آن توپخانه های خود را به‌ ظاهر به سمت یکدیگر گرفته و چند شلیک مشقی را آغاز کردند .

اولین شلیک توسط سعید حجاریان از اردوگاه اصلاح طلبان صورت گرفت،

او گفت : برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات رئیسی باید استعفا دهد و پاسخ این شلیک در اردوگاه اصولگرایان به محمدرضا باهنر واگذار گردید، او گفت در انتخابات نظام برای شما شرط می‌گذارد نه شما برای نظام .
در پی این آتشباری تو خالی، بلندگوهای رسانه ای دو جریان، خبر آغاز جنگ زرگری را به اطلاع مردم رساندند و اینک منتظر می شوند تا ببینند همانند سی و چند سال گذشته، مردم در دو سمت کف خیابان و جامعه خود را برای آقایان همچون سنوات گذشته به آب و آتش بزنند و برای چاق تر شدن شخصیت های این دو جناح، به یکدیگر و خانواده هم توهین و تهمت روا دارند و البته نمی دانند که به قول آقای  احمدی نژاد آن … را لولو برد .

اگر جرات دارید به جای آغاز جنگ زرگری با شعارهای تو خالی

از جلسات محرمانه خودتان خبر بدهید از اتاق های پنهان جنب سالن های عروسی فرزندانتان که یکدیگر را در آغوش می‌کشید و سهمیه تیر مشقی را بین خود تقسیم  کرده بگویید،  شما خوب می‌دانید که مردم با اکراه به انتخابات آتی می‌نگرند و اگر قصد حضور هم داشته باشند نام شما مدیران و مسئولین تکراری ۴۰ سال گذشته در برگه رای آنان ثبت نخواهد شد.
با تغییر اسامی ائتلاف ها هیچ اتفاق جدیدی شکل نمی گیرد زیرا پدرخوانده های این ائتلاف های جدید با حمایت خود از این افراد به راحتی اسامی جدید را لو خواهند داد .

شما دوستان اصلاح طلب و اصولگرا برای حضور تکراری

خودتان در انتخابات یا معرفی وابستگان کیف کش و کت کش این سالهای خودتان در انتخابات آتی، ابتدا باید از مردم ایران بابت این نابسامانی‌های گسترده امروز کشور عذر خواهی کرده و سهم خود را از این وضعیت کشور بعهده بگیرید، در آن صورت است که مردم شاید و تاکید می‌کنم شاید!! دوباره به شما رجوع کنند در غیر این‌صورت سیلی سختی از مردم در انتخابات آتی خواهید خورد .
نخبگان و تحصیلکردگان جوان و میانسال و مستقل که سالهای عمرشان در طلب و آرزوی خدمت به کشور گذرانده و همیشه پشت سد این دو جناح (حتی برای یک شغل ساده) گیر کرده بودند بهترین گزینه های روی میز برای انتخاب مردم هستند، جمعیت زیادی از سر پل‌های انتخاباتی سی سال گذشته علیرغم اینکه در انتخابات شرکت خواهند کرد ولی دیگر حاضر نیستند تنها با یک حکم فلان حاج آقا و فلان شخصیت درجه یک، در زمین شما بازی کنند، آنان بدنبال شناسایی نیروهای جدید مستقل و پاک دست و غیر وابسته به دو جناح غالب سیاسی کشور می باشند .
این روزها برخی از ژنرالهای سیاسی، حتی دیگر امکان حضور میان مردم در شهرستان‌ها و استانها بدلیل تلنبار شدن مطالبات ملت را ندارند و چگونه است که باز هم سعی در ارائه لیست دارند .

دوستان گرامی اصلاح طلب و اصولگرا هنوز هم…

دیر نشده است ( بخش بزرگی از فعالان اجتماعی این اعتقاد را ندارند ) بیایید از مردم بابت سهم خود از این بی تدبیری ها و مشکلات ایجاد شده برای جامعه عذرخواهی کنید و در انتخابات پیش رو لیست ندهید، برای یکبار هم که شده به جای ارائه گفتمان تکراری و یکطرفه خود به مردم، واژه شنفتمان را آویزه گوشتان کرده و صدای ملت را بشنوید و به خود استراحت داده و در ویلاها و باغ ها و خانه های خارج از کشور و از ذخایر لایتناهی مالی انشاءالله حلال که کسب کرده اید استفاده کنید.
شنیدن شنفتمان مردم ایران برای دنیا و آخرت شما  گواراتر خواهد بود .

با تشکر

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)

Www.hmtp.ir
t.me/hemmat1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.