حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
تیم رهایی گروگان

تیم رهایی گروگان

” تیم رهایی گروگان ”

یکی از شاخص ترین نیروهای کارآزموده نظامی در تمام دنیا چه به لحاظ آموزشهای بدنی و فیزیکی و چه به لحاظ هوش و درایت و چه به لحاظ شجاعت و از خود گذشتگی تیم عملیاتی ویژه رهایی گروگان میباشد که هر روزه در سخت ترین شرایط آموزشی و انگیزشی در حال تمرین هستند تا شاید روزی بکار نجات یک ملت و حفظ آبروی امنیتی یک کشور بیایند .

امروز ۸۳ میلیون نفر ملت ایران در نقاط مختلفی از کشور و در صنوف و طبقات مختلف اجتماعی به گروگان یک مافیای در هم تنیده و مرموز و پیچیده در آمده است .

۴۰ میلیون نفر از این ملت با سرمایه های خرد و کوچک خود در بورس به گروگان ابر سرمایه دارانی درآمده اند که خبر از پشت صحنه تصمیمات دولتی داشته و دارای رانت نزد صاحبان امضاهای طلایی می‌باشند و دقیقا میدانند چه روزی و چه سهامی را بخرند و ملت را بدنبال خود کشیده و قیمت را بالا ببرند و دقیقا با رانت اطلاعاتی دریافتی از مافیای قدرت میدانند که چه اتفاق در شرف وقوعی در حال ساخته شدن است و سهام خود را می فروشند و ملت را دست خالی و ورشکسته در تالارهای بورس رها میکنند .

اصل ۴۴ قانون اساسی به گروگان چند نفر دولتی و شبه دولتی در آمده است ، کارخانجات و سرمایه عمومی و بیت المال مسلمین را به شندرغاز مال خود میکنند و با ورشکسته کردن آن و اخراج کارگران به چندین ده برابر قیمت خرید قسطی از دولت به صورت نقدی می فروشند و گروگانهای خود را نابود میکنند.

مردم خوزستان به گروگان مدیران بی تدبیر ارشد استانداری خوزستان در آمده اند و گروگانگیران برای حل معظلات مردم درخواست چندین ۵۰ میلیون یورو میکنند و مردم هر روزه در سیل و زلزله و گردوغبار و ناامنی و ترور…. دست و پا میزنند و هیچ کسی به گروگانگیران کاری ندارد .

غذای مردم زیر خط فقر به گروگان وزارت صمت در آمده است که نمی تواند تنظیم بازار نماید و هر روزه مردم باید عددی جدید حک شده بر روی کالاها را ببینند و دود از سرشان برخیزد و هر روز فقیرتر و در دخمه ها گروگان بمانند .

مسکن استجاری مردم به گروگان بی عرضگان مسئولین مسکن کشور و جاه طلبان سرمایه گذاری مسکن درآمده است و هر روزه گروگانها به طبقات پایین تر جامعه منتقل میشوند و تولید کنندگان به گروگان قاچاقچیان حرفه ای باندهای مافیایی و نزول بگیران بانکهای کشوردرآمده اند و هر روز تعدادی از آنان با ورشکستگی و تعطیلی و از بین رفتن مشاغل کارگران به مرگ تدریجی دچار میشوند.
اما راه چاره چیست ؟

باید مردم برای سال ۱۴۰۰ رئیس جمهوری را برگزینند که در ابتدای اعلام ورود به کاخ ریاست جمهوری ، ابتدا تیم رهایی گروگان خود را به ملت معرفی کند و به رهبری و فرماندهی ارشد کشور قول دهد که تا پای جان با مافیا مبارزه خواهد کرد .

این تیم رهایی گروگان را باید مردان و زنان کارآزموده و دست پاک و شجاع و از جان گذشته ای که دارای هوش سرشاری برای شناسایی نقاط ضعف گروگانگیران و دستگیری آنان و نجات ملت باشند تشکیل دهند.

مبارزه با این تروریست های گروگانگیر تیم ویژه ای را می طلبد که اول نجات ملت و بعد نابودی مافیای قدرتِ در هم تنیده ای را نوید دهد که اگر لازم باشد جان خود را برای رهایی گروگانها در طبق اخلاص نهند کاری که یکبار نسل قبل در دفاع مقدس انجام داد .

این تیم رهایی گروگان پس از عملیات و نجات ملت و نابودی و دستگیری گروگانگیران در خانه ملت بیتوته نمیکنند و بدنبال کسب غنیمت نیستند ، اینان پس از پاکسازی چند ساله و برقراری امنیت به مقرهای بی نام و نشان خود در میان مردم برمی گردند و همیشه سر در گرو ملت خود دارند تا ماموریتی جدید.

آقای کاندیدای محترم مستقل ریاست جمهوری غیر جناحی، چقدر با از جان گذشتگی و ایثار و دفاع و همرزمی با شهدا آشنایی دارید و این ویژگیها را در خود مهیا میبینید ؟ اگر این خصائص را دارید که مجنونی هستی بازگشته از جزیره مجنون و شیفته خدمت، بسم الله برخیز و برنامه رهایی ملتِ به گروگان درآمده را روی میز بگذار و ملت را با تیم خود نجات بده و اگر کاندیدای جناحی هستی و منتظری تا با برنده شدن شعاری و دعوای جناحی سهم هم جناحی های خود را پرداخت کنی که در اینصورت خود نفوذی گروگانگیران هستی و تکرار سی و دو سال گذشته و دیوانه ای تشنه قدرت می‌باشی.

مردم این بار در انتخابات ۱۴۰۰ گروگانگیران را با تیم رهایی گروگان اشتباه نخواهند گرفت .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.