حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“تا سیه روی شود هر که در او غش باشد” در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ طی توییتی اعلام کردم “تهران و کلانشهرها تا خرخره در آلودگی هوا ، دود و سرب فرو رفته اند ، آقای سلاجقه جنابعالی در هر مرگ ناشی از آلودگی هوا شریک جرم هستید” .

به نام خدا و با سلام

“تا سیه روی شود هر که در او غش باشد”

در تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ طی توییتی اعلام کردم “تهران و کلانشهرها تا خرخره در آلودگی هوا ، دود و سرب فرو رفته اند ، آقای سلاجقه جنابعالی در هر مرگ ناشی از آلودگی هوا شریک جرم هستید” .

چند هفته بعد از این توییت ، دو تن از مدیران سازمان حفاظت محیط‌ زیست با بنده تماس گرفتند که یا از ریاست سازمان عذرخواهی کنید یا از شما شکایت می‌شود، پاسخ مطالبه گرانه بنده ناظر به عذرخواهی رئیس سازمان از مردم بود نه عذرخواهی بنده از ایشان .
بعد از چند هفته پیامکی از عدلیه مبنی بر شکایت سازمان از بنده به دستم رسید ، با مطالعه شکایت در سامانه ثنا ، دومین توییت را با مضمون “جناب آقای سلاجقه، به جای آنکه از دبیر کل یک حزب ملی شکایت کنید جلوی ترک فعل خودتان را بگیرید فلذا به جای شکایت از منتقدان خود بفکر مراقبت از آب و هوا و خاک این کشور باشید”

در تاریخ مقرر به دادگاه مراجعه کرده و ضمن دفاع از مطالب خودم و گفتگو با دادیار شجاع و فهیم شعبه، روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ قرار منع تعقیب برای اینجانب صادر گردید .

نکته جالب موضوع آن است که این دو نفر مسئول شکایت کننده از اینجانب، دیروز در محل کار به دلیل اختلاس ، سواستفاده از پست و دریافت رشوه دستگیر شدند .

جناب آقای سلاجقه ؛ استعفا راهی آبرومندانه تر از عزل می‌باشد، سلامت آب خاک ، هوا و محیط زیست مردم ایران از صدها مثل شما مهمتر است .

مطالبه گری تنها راه تنفس جامعه و راهی بی بدیل برای پاکسازی ایران از فساد و رانت می‌باشد.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

@hemmattehran
WWW.HMTP.IR

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.