حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

انقلاب پابرهنگان

به نام خدا و با سلام

” انقلاب پابرهنگان ”

[کسانی که بیشترین کشته ها را دادند و با نیروی ایمان واقعی و‌‎ ‌‏اعتقاد راسخ؛ باعث پیروزی انقلاب شدند همان کسانی بودند که به هیچ وجه اشرافی و‌‎ ‌‏مرفه نبودند و از طبقۀ پابرهنه بودند.‏
صحیفه امام جلد ۶ ، صفحه؛ ۲۹۷]
[بیشتر ابتلائات جوامع بشری از اوّل دنیا تا امروز عبارت است از پامال شدن ضعفا؛ الان هم همین ‌جور است؛ الان هم از گرفتاری‌های مهمّ بشر در جوامع مختلف [همین است]. پناه میبریم به خدا، در جامعه‌ی ما هم در مواردی همین‌ جور است که ضعفا پامال میشوند؛ آن کسی که قوی است، آن کسی که دارای قدرت روحی یا قدرت مالی یا قدرت مقامی است، از معرکه‌های اجتماعی و از این زد و خوردی که در اجتماع به ‌طور طبیعی وجود دارد، خود را سالم نجات میدهد امّا ضعیف زیر پا له میشود.
در جمهوری اسلامی، دلهای مسئولان به‌طور دائم باید برای رفع محرومیّتها بتپد و از شکافهای عمیق طبقاتی بشدّت بیمناک باشد۱۳۹۷/۱۱/۲۲
بیانیه رهبری در «گام دوم انقلاب» خطاب به ملت ایران]

شکاف طبقاتی مهلک در حوزه معیشت و درآمد ، رفاه اجتماعی ، کیفیت زندگی ، سکونت ، تغذیه و …… بین فقیر و غنی چنان عمیق شده است که گاها قدرت تحلیل آن غیر ممکن می‌شود و مردم طبقات زیرین جامعه و به تعبیری زیر خط فلاکت در رویای خود ، خروج از این گرداب تند را باور ندارند .
این شکاف اخیرا به حوزه فرهنگی هم نفوذ کرده است بطوریکه جناب آقای کبکانیان عضو شورای انقلاب فرهنگی در آماری از کنکور به مواردی بسیار دردناک اشاره نموده اند که ذیلا به بخشی از آن می‌پردازم.

[سهم مدارس و دهک‌های مختلف از رتبه‌‌های زیر ۳۰۰۰ کنکور:
🔹دهک اول، دوم و سوم (کم‌برخوردار): ۲ درصد
🔹دهک ۸، ۹ و ۱۰ (برخوردارترین): ۸۰ درصد

🔹دهک اول (ضعیف‌ترین): ۲ دهم درصد
🔹دهک دهم (ثروتمندترین) ۴۸ درصد

🔹مدارس دولتی: ۲.۳ درصد
🔹مدارس غیردولتی: ۸۰ درصد

در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی:
🔹دهک اول: ۱.۳ درصد
🔹دهک ۸ و ۹ و ۱۰: ۸۶ درصد

در برق شریف:
🔹دهک محروم، ۱ و ۲ و۳: صفر درصد
🔹دهک ۸، ۹ و ۱۰: ۸۷ درصد
🔹دهک دهم: ۶۰ درصد

در رشته روانشناسی
🔹دهک محروم: ۲.۹ درصد
🔹دهک مرفه: ۸۰.۴ درصد[

برخی از سال‌های گذشته در مسابقه! آزمون کنکور ، بکرات می‌شنیدیم که نوجوانانی دختر و پسر از روستاهای دور افتاده کشور رتبه های برتر کنکور را بدست می‌آوردند ولی امروزه با این آمار در می یابیم که فاصله طبقاتی فاحش ، خود را به حوزه فرهنگی نیز تحمیل نموده است .

سران قوا و خصوصا قوه مجریه و مقننه ، مجمع تشخیص مصلحت نظام ، شوراهای فرا قانونی باید بدانند که از صدقه سری چه کسانی به آلاف و الوف رسیده اند ، قدرت ، ثروت و شهرت تک تک مسئولین این کشور مدیون پابرهنگانی هستند که در پایین ترین طبقه هرم حکومت با شهید و جانباز و اسیر دادن ، با حضور در راهپیمایی های مختلف ، با حضور در انتخابات و با حیای بی نظیر و سکوت در مقابل بی عدالتی ها ، وزن سنگین آن را بر دوش خود تاکنون تحمل کرده اند .
تحرکات انقلابی بی وقفه و البته با شهامت ، برای تغییر مسیر حکومت و دولت بنفع پابرهنگان تنها راه برای رضایتمندی این طبقه است و لا غیر .

مسئولین عزیز کشور ، اگر زودتر بفکر نیفتاده و قدمهای تحول خواهانه ای را بنفع فقرای کشور برندارید خیلی بعید نیست که این پابرهنگان خود را از زیر این بار سنگین (هرم حکومت) خارج کنند و آنجاست که زلزله ای سخت همه شما را در کام خود فرو خواهد برد .
برای حضور پابرهنگان در انتخابات باید نشان دهید که بفکرشان هستید و این با شعار شدنی نیست ‌
انشاءالله که تحول خواهی بنفع پابرهنگان جامعه را سر لوحه عمل خود قرار دهید .

حزب همدلی مردم تحول خواه(همت) برنامه هایی عملی در چندین حوزه دولت و حاکمیت را پس از بررسی و مطالعات فراوان ارائه داده است که متاسفانه مورد مداقه مسئولین کشور قرار نگرفته است ، اکنون نیز از همین طریق اعلام می‌کنیم که با توجه به حضور دائمی در کف جامعه و گفتگوی فراوان با نخبگان پابرهنه ، آمادگی خود را برای همکاری با بخش های مختلف و ارائه پیشنهادات متناسب با وضعیت امروز کشور اعلام می نماییم.

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

t.me/hemmat1396
Www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.