حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“اوج اشتباهات نمایندگان مجلس در سال آخر”

به نام خدا و با سلام

“اوج اشتباهات نمایندگان مجلس در سال آخر”

اتفاقات متعدد در حوزه قوه مقننه آنقدر از حد گذشته است که نپرداختن به آن و مطلع نکردن مردم به نوعی خیانت به مردم‌سالاری می باشد مردم باید بدانند علیرغم اینکه حضور در انتخابات مهم است ولی انتخابی احساسی و جناحی (اصلاح طلب و اصولگرا) بزرگترین آسیب به کشور است .
متاسفانه موارد سو تدبیر و بی مسئولیتی برخی نمایندگان و علی الخصوص هیات رئیسه مجلس آنچنان زیاد شده است که حتی صدای هم جناحی های نمایندگان نیز بلند شده است .

[ بیگی‌نژاد نماینده ملایر دیروز چهارشنبه ۳۱ خرداد خطاب به رییس مجلس گفت: «مدت زیادی است که بحث تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف مطرح است و شما اجازه مطرح شدن این موضوع را نمی‌دهید.»
وی درخصوص روند پیگیری تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف می‌گوید: «آقای قالیباف پشت تریبون مجلس اعلام کرد به دلیل اختلاف نظرهایی که از نظر حقوقی و فقهی وجود داشت، این تحقیق و تفحص اعلام وصول نشده است ]
شاید رسوایی واگذاری یک موقوفه ۱۵۰ هکتاری و یک دامداری هزار راسی در قزوین با اجاره یک میلیون تومان در ماه به خانم مونا چایچیان ( عروس رئیس سازمان اوقاف ) یکی از موارد مهم حیف و میل و الزام به تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف می باشد که فعلا آقای قالیباف جلوی آن را گرفته است ، ظاهرا در ادوار قبل نیز این درخواست وجود داشته است و اینکه چرا انجام نمی‌شود سوال بزرگ مردم سختی کشیده ایران عزیز و مطالبه به حق حزب همت است .
همچنین مقابله نمایندگان مجلس با بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص عدم دخالت نمایندگان در حوزه قوه مجریه (استانداران و فرمانداران) در سال منتج به انتخابات از موارد زیاده خواهی های نمایندگان بود ، چرا باید نماینده شهر در همه افتتاحیه ها ، مراسم دولتی ، کلنگ زنی و …. حضور داشته باشد و سخنرانی کند .
شان مجلس و قوه مقننه بالاتر از آن است که نماینده در آسفالت ریزی خیابان و افتتاح شیرینی فروشی و …. هر تجمع احتمالی که شاید چند نفر حضور داشته باشند خود را نشان بدهد ، مجلس برای قانونگذاری و حتی نظارت بر دولت نیازمند مطالعات طولانی ، مداکره با نخبگان ، تحقیق ، پژوهش ، سمینار تخصصی ، تولید محتوا و چنین مواردی می‌باشد ، حضور در تمامی مراسمات ملی و مذهبی و منطقه ای و روستایی و افتتاح و جلسات شورای اداری و … کی فرصت مطالعه را برای نمایندگان ایجاد می‌کند .

موضوع دیگر این روزهای مجلس دعوای دو نماینده تهران که هر دو نفر سه سال قبل با لیست ایران سربلند اصولگرایان وارد مجلس شدند می‌باشد ، پیر هادی به میرسلیم می‌گوید بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده اند به هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید و میر سلیم در پاسخ می‌گوید آقای پیر هادی بگو خانه ات را از کی و چگونه گرفته ای ؟

مردم با این اتفاقات هر روزه در مجلس که نمایندگان شان و منزلت خودشان را رعایت نمی کنید چطور اعتماد کنند و دوباره به شما اصولگرایان و رقیب سنتی شما یعنی اصلاح طلبان که از هر آب گل آلودی قصد ماهی گرفتن دارند رای بدهند .
جمله تکراری و طلایی خود را بار دیگر تکرار میکنم که : اصولگرایان و اصلاح طلبان بیایید و از پیشگاه ملت عذر خواهی کرده و سهم خود را از این نابسامانی‌ها بپذیرید و در انتخابات آتی شرکت نکنید .
بگذارید مردم از میان خودشان نخبگان و متخصصان علم حقوق و سیاست و اقتصاد و فرهنگ و …. را انتخاب کرده و به مجلس بفرستند شاید که گشایشی ایجاد شود .

انشاءالله

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

t.me/hemmat1396
www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.