حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“اراذل و اوباش و بزهکاران در ساوه”

به نام خدا و با سلام

“اراذل و اوباش و بزهکاران در ساوه”

هر کجا که نیروهای انتظامی و امنیتی قدرتمند بودند و حرفه ای عمل کردند ، اراذل و اوباش و بزهکاران مجبور به ترک آن منطقه شدند ، یکی از دلایل تغییر فرماندهی انتظامی در شهرهای بزرگ خصوصا کلان شهرها و حوزه های تحت پوشش، آمار بالای سرقت و خشونت و بزه های ارتکابی در آن محدوده ها می‌باشد.

سالهاست که در تهران بزرگ بدلیل وجود نیروهای زبده و حرفه ای در نیروی انتظامی و وجود لجستیک تقویت شده فراجا ، مجرمین و بزهکاران به اطراف تهران همانند شهر قدس و شهریار و بهارستان و پرند و گلستان کوچ کرده بودند و با قدرت گرفتن نیروی انتظامی در این شهرها ، مجرمین خشن و سابقه دار و سارقین حرفه ای و اشرار خود را به مامونیه و ساوه رسانده اند و البته همین اتفاق شامل قزوین و همدان و اراک نیز شده است ، هرچه نیروی انتظامی در مراکز استانها تقویت شده اند سر ریز جرم و جنایت خود را به شهرهای اطراف از جمله ساوه رسانده اند .

 

ساوه که از متوسط شهرهای هم تراز خود در کشور ثروتمندتر..

ساوه که از متوسط شهرهای هم تراز خود در کشور ثروتمندتر و مردمی خونگرم و اصیل و مهماندوست دارد بستر مناسبی برای خوش نشینی مجرمین و اشرار شهرهای بزرگ و همجوار شده است ، جنایت‌های اخیر و سرقت های مکرر و همچنین تردد دیوانه وار خودروهای شوتی حامل اجناس قاچاق در جاده های این شهرستان، نشان از حضور این بزهکاران در ساوه و اطراف آن می‌باشد و نیروی انتظامی با این عِده و عُده پاسخگوی مقابله با این لشگر فراری از شهرهای بزرگ نیستند .

بنظر می‌رسد مردم ساوه و شهرهای اطراف ضمن حمایت از فرماندهی جدید انتظامی شهرستان، با دو رویکرد بتوانند آرامش را به منطقه برگردانند.

اول آنکه آمادگی خود را برای ارسال اخبار و اطلاعات و نا امن کردن محل زندگی مجرمین و اشرار به نیروی انتظامی را سر لوحه کار قرار دهند و دوم آنکه پویش تقویت لجستیک و نیروی انسانی زبده و حرفه ای در حوزه امنیت و اطلاعات ، آگاهی و مبارزه با قاچاق و حتی راهور فراجای ساوه را در میان آحاد همشهریان آغاز نمایند و این پویش را با صدای بلند به استان و پایتخت برسانند .

این درخواست عمومی و مردمی از طریق همشهریان که مسئولیتی در پایتخت و استان دارند و انتقال آن به سردار رادان فرماندهی کل فراجا می‌تواند باعث تقویت نیروی انتظامی شهرستان شده و سایه شوم جنایت و سرقت و شرارت را از سر مردم ساوه و منطقه کم کند .
نویسنده این وجیزه خود را مکلف می‌داند تا با همکاری فرماندار محترم و نماینده محترم مردم و تا پیگیری نهایی درخواست مردم و انتقال آن به سردار رادان ، این موضوع را پیگیری نماید .

سید احمد نبوی (ساوجی)
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)

t.me/SeyedAhmadNabavi92

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.