حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
https://hmtp.ir/2023/08/%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%85%d9%be-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d9%81%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%d9%85-%d8%b4%d8%af/

ترامپ : با افتخار بازداشت خواهم شد

به نام خدا و با سلام

دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان

“دو خبر مهم در یک روز از آمریکا”

۱ — ساعاتی قبل و در اولین مناظره جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا، داگ بورگم، فرماندار ایالت داکوتای شمالی؛ کریس کریستی، فرماندار پیشین ایالت نیوجرسی؛ ران دیسانتیس، فرماندار ایالت فلوریدا؛ نیکی هیلی، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل متحد و فرماندار پیشین ایالت کارولینای جنوبی؛ آسا هاچینسون، فرماندار پیشین ایالت آرکانزاس؛ مایک پنس، معاون پیشین رئیس جمهوری؛ ویوک راماسوامی، تاجر و سناتور تیم اسکات، فرماندار کارولینای جنوبی برگزار شد . این مناظره به میزبانی شبکه آمریکایی «فاکس‌نیوز» در شهر «میلواکی» ایالت ویسکانسین بدون حضور «دونالد ترامپ» نامزد پیشتاز جمهوری خواهان شکل گرفت .

دونالد ترامپ تسلیم خواهد شد

۲ — دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که در روز جمعه ۲۵ آگوست مصادف با سوم شهریور ساعت ۰۳:۰۰ بامداد به وقت تهران در زندانی در ایالت جورجیا، برای تسلیم شدن به مقامات و زندانی شدن حضورخواهد یافت .

ترامپ دارای چندین ویژگی خاص بود، اول آنکه تاجری بلند پایه و مشهور بود که تمامی مالیات های قانونی خود را پرداخت می‌کرد ، یک آمریکایی اصیل و ناسیونالیست و در اذهان مردم آمریکا وطن‌پرستی بی بدیل بود ، یک دوره رئیس جمهور آمریکا بود و در همین یک دوره ، بیمه های درمانی آمریکاییان به بهترین وجه ممکن به مردم آمریکا سرویس می‌داد، اخراج و محدود کردن مهاجران و دیوار کشیدن در مرز مکزیک باعث پایین آمدن نرخ بیکاری در آن کشور شد ، رشد اقتصادی ملموس در دوره او معیشت مردم آمریکا را بهبود بخشید، تا دیروز هم پیشتاز نظر سنجی ها در بین جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ بود .

اما …

همه این ویژگی‌های او باعث نشد که هم حزبی هایش مسیر قانونی انتخابات را رها کنند و درست در روزی که او و وکیلش “رودی جولیانی” به زندان می‌روند آنان مناظرات درون حزبی را تعطیل کنند .

ترامپ تمام تلاشش را برای اینکه در گردونه انتخابات بماند و زندان نرود را انجام داد ولی نشد که نشد زیرا که قانون مهمتر بود و او چاره ای جز تن دادن به قانون کشورش نداشت .

تحزب در ایران کجای معادلات سیاسی قرار دارد ؟

آیا احزاب ایران چنین مرامی دارند ؟ تحزب در ایران کجای معادلات سیاسی قرار دارد ؟
آیا امروز فرصت خوبی برای پوست اندازی احزابی که دکان انتخاباتی هستند، نیست؟
دبیران کل احزاب، گرامیان محترم، بیایید و ضمن آموزش تشکیلاتی و آسیب شناسی جریان تحزب و آموزش نیروهای خود ، دست از پنهان شدن در پشت دو واژه اصلاح طلب و اصولگرا بردارید و یکبار برای همیشه و در همین انتخابات پیش رو یعنی مجلس دوازدهم ، حزب خود را در معرض وزن کشی مردمی قرار دهید و مجلس دوازدهم را در راس امور قرار دهید .

وجود ۱۰ الی ۱۵ فراکسیون حزبی که همه آنها در اقلیت باشند فرصت مناسبی برای طراحی نظام پارلمانی و شکل گیری رفراندوم متمم قانون اساسی برای تغییر نظام حکمرانی از ریاستی به پارلمانی خواهد بود .

انشاءالله
سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

t.me/hemmat1396
www.hmtp.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.