حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
بحران کرونا و لزوم دورکاری

بحران کرونا و لزوم دورکاری

به نام خدا

 

بیانیه کمیته فناوری اطلاعات حزب همدلی مردم تحولخواه (همت)

 

موضوع : بحران کرونا و لزوم دورکاری

 

جناب آقای جهرمی وزیر محترم ارتباطات، همانطور که مستحضر هستید مهمترین اصل برای مدیریت بحران کرونا و قطع زنجیره شیوع، فاصله گزاری اجتماعی است؛ ولی متاسفانه باخبر شدیم بسیاری از مشاغلی که نیازی به حضور فیزیکی در محل کار ندارند و تمام ابزار لازم برای انجام امور کاری خود در منزل را دارند ملزم به حضور در محل کار هستند!

 

در تعجبیم که چرا برخی از همکاران ما که با تمام اصول کمی و کیفی میتوانند دور کاری داشته باشند باید به سرکار رفته و خود و خانواده خود را در معرض آسیب خطرناک کروناویروس قرار دهند؟ چه نیازی است که برخی از مشاغل مانند طراحان وب سایت، کد نویس‌ها، طراحان گرافیک، نقشه کش ها و دهها شغل مرتبط حتی با وجود مهیا بودن امکان دورکاری، در محل کار حضور پیدا کنند؟

 

متاسفانه با توجه به اخطارها و توصیه های وزارت بهداشت مشاهده شده که برخی از شرکت های خصوصی و دولتی مانند شهرداری از این قبیل شغل ها حمایت نکرده و بصورت دورکاری با کارمندان خود هماهنگی انجام نمیدهند و با وجود اعلام تعطیلی دولت کارمندان را ملزم میکنند که در محل کار حضور داشته باشند .

 

لذا خواهشمندیم با طراحی برخوردهای قهری و تشویقی، تمامی این واحدها چه دولتی و چه بخش خصوصی را ملزم فرمایید که این کارمندان (مشاغل) با حقوق و مزایا بتوانند بصورت دور کاری فعالیت خود را انجام دهند و امیدواریم که مانند مسئله فیلترینگ و قطع اینترنت رایگان مخصوص دوران قرنطینه نفرمایید که موضوع از دسترس وزارتخانه متبوع شما خارج است.

 

شهرام کرد
کمیته فن آوری اطلاعات حزب همت

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.