حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

” توهین به احزاب در صدا و سیما “

به نام خدا و با سلام

” توهین به احزاب در صدا و سیما ”

صدا و سیما بار دیگر عنان اختیار خود را به دست تندروهای سیاسی داد و در برنامه جهان آرا آقای پناهیان را به استخدام منویات ضد مردم‌سالارانه پشت صحنه های خود در آورد .
سخنان سخیف و ضد جمهوریت آقای پناهیان و همچنین توهین های مختلف وی به تحزب در کشور ، نیمچه آبروی باقی مانده صدا و سیما را به تاراج داد .
آقای پناهیان در این مصاحبه رکن رکین مردم‌سالاری یعنی احزاب را به سخره گرفته و دو جریان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا را با احزاب مستقل و مردمی در یک رده قرار داده و تا توانسته از مضرات احزاب سخن پراکنی کرده است .
جناب آقای پناهیان شما به چه حقی به احزاب و اعضای آنها توهین می کنید ، شما خود را در چه جایگاهی قرار داده اید که حق هر بی ادبی را در صدا و سیما که قرار بوده دانشگاه انسان سازی باشد !!! را در حق احزاب برای خود روا می‌دارید؟

تعجب از احزاب و دبیران کل آنان است که چرا خاموش و ساکت نشسته اند ، آیا رئیس خانه احزاب و شورای مرکزی این نهاد صنفی خواب است که نمی‌تواند از صدا و سیما درخواست وقت جهت پاسخگویی کند ؟

اعضای حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) با ۲۸ شعبه استانی و ۱۵۷ دفتر فرعی شهرستانی و همچنین ۲۴ هزار عضو رسمی ( تا پایان سال ۱۴۰۱ ) بر خود واجب می‌داند تا از صدا و سیمای جمهوری اسلامی بخواهد تا با دعوت از آقای پناهیان و دبیر کل حزب همت در یک مناظره زنده تلویزیونی جبران مافات نموده و با پخش این برنامه چالشی سیاسی قضاوت نگاه به احزاب را به مردم واگذار نماید .

سید احمد نبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه(همت)

Www.hmtp.ir
@hemmat1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.