حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)

“کومله، دمکرات، پژاک و ۲۸ شهریور”

به نام خدا و با سلام

“کومله، دمکرات، پژاک و ۲۸ شهریور”

اولتیماتوم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دولت عراق در خصوص خلع سلاح ضد انقلاب ایرانی در اقلیم کردستان و دور کردن آنان از مرزهای ایران چند روز دیگر و در تاریخ ۲۸ شهریور پایان می یابد ، عراق نیز در نبردهایی اقدام به برآورده کردن خواست های ایران کرده است .
متاسفانه امروز تلویزیون بی بی سی که هر روزه بر طبل عدم رعایت حقوق بشر و خشونت طلبی ایران می‌کوبد امروز در یک رپرتاژ آگهی به شکل مصاحبه مفصلِ تصویریِ ژیار گل خبرنگارش با رهبر گروه تروریستی مسلح پژاک، مصداق بارز ترویج خشونت، وحشت آفرینی و تروریسم و نقض آشکار و صریح قانون ضدتروریسم در بریتانیا در منع تبلیغ، تشویق و شکوهمندسازی تروریسم و گروههای تروریستی انجام داد .
یک بام و دو هوای مدعیان ضد تروریسم در غرب هر روز به طریقی خود را نشان می‌دهد، این مصاحبه دقیقا در زمانی رخ داد که به گزارش خبرگزاری تابناک صبح امروز عناصر یک تیم وابسته به گروهکهای تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند بازداشت شدند و از این تیم چهارنفره سه قبضه اسلحه کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه زنی، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است که ظاهرا یکی از اهداف آنان تیراندازی به مردم با لباس نیروی انتظامی و ترور پدر مرحومه مهسا امینی بوده است .
دولت انگلیس و بی بی سی با چنین مصاحبه هایی که با خونریزان مردم ایران و کردستان انجام می‌دهند جز نفرت ملت ایران چیزی برای خود به ارمغان نمی آورند .
دلجویی مسئولین ایران در سال گذشته و همچنین دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان از خانواده مرحومه مهسا امینی در چند هفته گذشته ضد انقلاب و تروریست‌ها را خلع سلاح نموده و امروز در سالگرد این مرحومه کومله و دمکرات و پژاک و تمامی تروریست‌های فراری را نا امید کرد .
مردم ایران همانند نیروهای مسلح منتظر اقدام دولت عراق در کنترل عناصر تروریست در مرزهای ایران می‌باشند.

سیداحمدنبوی
دبیرکل حزب همدلی مردم تحول خواه (همت)

http://Www.hmtp.ir

http://t.me/hemmat1396

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.