حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
گام دوم انقلاب و جنبش دهه شصتی ها

ثبت نام کاندیداهای حزب همت در فرمانداری تبریز

ثبت نام کاندیداهای حزب همت در فرمانداری تبریز

معاونت سیاسی حزب همت در استان آذربایجان شرقی خبر داد:

ثبت نام کاندیداهای حزب همت در فرمانداری تبریز

احد حیدراوغلی معاون سیاسی حزب همت در استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت:

همزمان با چهارمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نفر از اعضای شورای مرکزی حزب، بعنوان کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تبریز ثبت نام کردند.

معاون سیاسی حزب همت در استان آذربایجان شرقی ابراز داشت :

در راستای جریان سازی و زمینه سازی برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، پیرو منویات مقام معظم رهبری وتبیین بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب با محوریت دعوت از مردم ولایت مدار استان ۴نفراز اعضای شورای مرکزی حزب همت با حضور در فرمانداری تبریز ثبت نام کردند.

وی افزود: حزب همت با رویکرد مطالبه گری و پرسش گری و طرح مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف فرهنگی و اقتصادی وسیاسی، درنظر دارد نسبت به حل مشکلات ملموس و رفع دغدغه های قشر مستضعف و مردم عزیز استان در شهرستانهای مختلف به طرح برنامه ها و معرفی کاندیداهای خود در سطح استان نماید.

نائب رئیس شورای مرکزی حزب همت در استان آذربایجان شرقی ادامه داد :

بی شک یکی از مولفه های اصلی یک جامعه پویا ، وجود احزاب برنامه محور و مطالبه گر و برگرفته از متن مردم هست و دراین راستا حزب همت با برنامه و ساختاری قوی در حوزه های مختلف فرهنگی ،اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی با بهره گیری از توان و پتانسیل نیروهای نخبه و جوان و تلفیق علم و تجربه پیشکسوتان درحوزه های مختلف به طرح دیدگاهها و برنامه های خود در این زمینه ها خواهد پرداخت و در این راستا حرکتهای موثری را شاهد خواهیم بود .

وی در ادامه افزود: گام دوم انقلاب به نوعی پوست اندازی نظام است واینک نوبت جوانان است که با تلفیق علم روز با تکیه بر تجربه پیشکسوتان درحوزه های مختلف تصمیم گیری و مدیریتی و تصمیم سازی در اجرا گامهای مهمی برداشته و در راستای بیانیه راهبردی مقام معظم رهبری در گام دوم اقدامات وسیعی را با محوریت جنبش دهه شصتی ها رقم زنند.

معاونت سیاسی حزب در استان آذربایجان شرقی افزود: مطالبه گری و پرسش گری و طرح مسائل ودیدگاههای صاحب نظران در هر حوزه ای از وظایف ذاتی ماست و دراین بین عملکرد کلیه نمایندگان و مدیران استانی زیر ذره بین حزب قرارخواهد گرفت.

شایان ذکر است ۴نفراز اعضای شورای مرکزی حزب همت اقایان دکتر شهرام حسین نژاد دانشور رییس شورای سیاستگذاری حزب در شمالغرب و غرب کشور ، دکتر عزت الله جعفری معاونت فرهنگی شمالغرب و دکتر بابک شهیدی دبیر استانی و دکتر جعفری با حضور در فرمانداری تبریز برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند.

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.