حزب همدلی مردم تحول خواه همت
حزب (همت)
'' رئیس جمهور نظامی آره یا نه؟ '' (۱)

”رئیس جمهور نظامی آری یا نه” (۳)

”رئیس جمهور نظامی آری یا نه” (۳)
قسمت سوم

 

به نام خدا و با سلام

در ده سال اول انقلاب ، انقلابیون سیاسی به دو دسته تقسیم شدند ، دسته اول به پاکسازی وابستگان طاغوت و تحکیم سازمان های درون حاکمیتی پیوستند و راه انقلاب را در وزارتخانه های دولتی ، دستگاه قضا و مجلس جستجو نمودند و دسته دوم دفاع در مرزها ، مقابله با کودتا و تجزیه طلبان و در نهایت وارد جنگ تحمیل شده به کشور شدند .

این دو دسته انقلابی ده سال تمام با حمایت همه جانبه و جانفشانی مردم و رهبری بی بدیل قائد عظیم الشان انقلاب ، ایران اسلامی را به پیش بردند . روزهایی که هیچ فاصله طبقاتی وجود نداشت و مردم با پوست و گوشت و استخوان خود تمام نداشته های اقتصادی را بدلیل همسطحی مسئولان با خودشان می پذیرفتند و اما انحراف از جایی آغاز شد که مسئولین آرام آرام از مرکب خوش خرام قدرت لذت بردند و رئیس و کارمند فاصله گرفتند ‘ دولت فامیلی و گعده های رفاقتی شکل گرفت و طبقه مسئولین از طبقه مردم جدا شد .

دولت های جناحی با فامیل و دوست و آشنا چاق شد مدارک تحصیلی رابطه ای اوج گرفت و بی سوادان مدرک دار که بویی از انقلاب و جنگ نبرده بودند گوی قدرت و ثروت را از هم می ربودند و حاضران در دفاع و انقلاب را تند رو هایی معرفی میکردند که چیزی از مدیریت نمی دانند.

سیاسیون بی عرضه ای که همه تحصیلکرده شده بودند و در زراندوزی و تجمل گرایی با یکدیگر مسابقه می دادند.

حالا یک تمامیت ارضی مستحکم بدست آمده از شهدا و انقلابیون را به نام خود مصادره کرده بودند و میلیاردها دلار نفت و گاز و محصولات پتروشیمی را میفروختند و اتفاقا هر روز ملت فقیرتر می شد ، حقوق هایشان نجومی ، خانه هایشان میلیاردی و فرزندانشان با بورس های دولتی در آمریکا و کانادا با پول مالیات این ملت جولان می دادند.

ولی در جایی دیگر انقلابیون سیاسی که دست تقدیر آنان را نظامی کرده بود آرام و بی صدا در حال تحکیم قدرت دفاعی کشور بودند و می دانستند که این عیش و نوش و مستی قدرت روزی به پایان میرسد و دشمن دانا که از دعوای جناحی سیاسیون مدعی ، درک نارضایتی مردم را داشت هیچ ترسی از دولت ها نداشت چرا که بازی آنان را در زمین خود می دید و تنها یک دغدغه داشت و انهم نظامیانی بود که با دانشمندان جوان و انقلابی خود در زیر زمین ها در حال رقم زدن اتفاقات جدید بودند .

دشمنان ایران روزی از خواب بیدار شدند که ساختار دفاعی نظامی کشور شکل گرفته بود و حالا تنها امیدشان مذاکره با سیاسیون وابسته و تن پروری بود که در ثروت غوطه ور شده بودند و پس از سی سال ، نارضایتی معیشتی مردم حاصل نهایی کار آنان بود .
با ظهور ژنرال هایی همچون قاسم سلیمانی مردم به وضوح مشاهده کردند که نظامیان در بخش های مربوط به خود در حمایت از انقلاب و مردم و رهبری کوچکترین مسامحه ای از خود نشان نمیدهند برایشان مسجل شد که امروز نظامی گری در ایران یک مکتب انقلابی است

مکتبی اعتقادی که در سایه مذهب شیعه متفاوت با هر جای دنیاست .

رضایت مردم ، یاد آوری مرام شهدا و تبعیت از رهبری سه ویژگی این مکتب است که در سایه اقتدار ، نظم سیستماتیک و مبارزه با فساد میتواند کاری کند کارستان .

عملکرد غیر قابل دفاع احزاب و اشخاص اصلاح طلب و اصولگرا، سو مدیریت و بی انضباطی مالی فراوان ، بی حیایی قریب به اتفاق مدیران در حیف و میل اموال بیت المال ، دو تابعیتی بودن مدیران ارشد و زندگی اشرافی فرزندانشان در خارج از کشور که نقطه اتصال دستگاههای اطلاعاتی بیگانه بر امورات کشور بود ، ایجاد فاصله طبقاتی بین مردم و مسئولان بدلیل حکمرانی اشتباه و عدم پاسخگویی عملکردی و نابودی سیستم های مالی از جمله ورشکستگی صندوقهای بازنشستگی و بانکها از جمله دلایل شکست سیاسیون جناح زده سی سال گذشته بوده است .

امروز مردم احساس می‌کنند برای تحول در کشور لازم است تا فردی مقتدر ، جهادی و انقلابی و بدون وابستگی به جناحهای تمامیت خواه و شخصیتی امتحان پس داده در دفاع و مبانی اعتقادی نظام و همچنین با سابقه ای پاک و آلوده به ثروت و قدرت نشده پا به عرصه گذاشته تا یکبار دیگر مردم مزه اتحاد و یکپارچگی را برای بهتر شدن معیشت خود و مبارزه با زیاده خواهی های استکبار را یکجا بچشند .
(این مطلب ادامه خواهد داشت)

سید احمد نبوی
دبیر کل حزب همت

 

 

سایت رسمی حزب همت
کانال تلگرامی حزب همت
صفحه اینستاگرامی حزب همت
کانال ما در آپارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.